x تبلیغات
تبلیغات کسب و کار

چگونه خانه هوشمند را اداره می کنید؟

بسته به ارائه‌دهنده و برنامه، روش‌های مختلفی برای پیوند دادن عملکرد دستگاه‌های جداگانه از طریق تلفن همراه، رایانه یا تبلت وجود دارد. این امر به شما امکان می دهد دقیقاً تعیین کنید که آیا آنها باید همیشه در زمان های خاصی به طور خودکار روشن شوند یا اقدامات خاصی را در پاسخ به روشنایی، دما یا حرکات انجام دهند. خانه هوشمند چیست؟
 
اگر انحراف از روال در زندگی روزمره ضروری می شود، مثلاً به دلیل یک ساکن برای مثال، اگر به‌طور غیرمنتظره‌ای زود به خانه می‌آیید و می‌خواهید چراغ‌ها را روشن کنید، مطمئناً خانه هوشمند را می‌توان به‌صورت جداگانه در هر زمان از طریق یک برنامه، صفحه نمایش لمسی یا فرمان صوتی کنترل کرد.
 
Echo Show هم از طریق الکسا و هم از طریق صفحه نمایش لمسی آن قابل اجرا است.
نکته: علاوه بر آمازون الکسا، دستیار گوگل از ارائه‌دهنده موتور جستجو به همین نام و سیری از اپل نیز به عنوان دستیار صوتی در دسترس هستند. هر دو طیف وسیعی از دانش دارند، اما تقریباً به اندازه الکسا مجموعه ای از دستگاه های سازگار را ندارند.
 

برای یک خانه هوشمند به چه چیزی نیاز دارید؟

 
بسته به این که آیا فقط مناطق فردی زندگی باید خودکار شوند یا کل فضای زندگی باید شبکه ای شود، سه رویکرد متفاوت وجود دارد.
 
راه‌حل‌های مستقل را می‌توان مستقیماً بدون مرکز کنترل از طریق برنامه سازنده کار کرد و برای هر کسی که فقط می‌خواهد چند دستگاه را از راه دور کنترل کند، ایده‌آل است. با این حال، اگر چندین ترموستات را از سازندگان مختلف خریداری کنید (مثلاً با پیشنهاد ویژه)، ممکن است مجبور شوید از یک برنامه جداگانه برای هر یک از آنها استفاده کنید که در دراز مدت می تواند بسیار پیچیده باشد. هوشمند سازی منازل
راه حل های (اختصاصی) خود سازنده فقط برای استفاده از محصولات انتخاب شده در نظر گرفته شده است. بنابراین، انتخاب دستگاه‌های شما محدود است، اما به‌طور ویژه ایمن و به سختی مستعد خرابی هستند، زیرا به جای WLAN معمولاً از استانداردهای بی‌سیم صرفه‌جویی در مصرف انرژی مانند Matter، Thread، ZigBee و Z-Wave استفاده می‌کنند که به‌طور ویژه توسعه یافته‌اند. برای اتوماسیون خانگی
علاوه بر این، کنترل مرکزی تنها از طریق یک برنامه سازنده به این معنی است که حتی اتصالات پیچیده پیچیده را می توان آسانتر از محصولات مستقل پیاده سازی کرد. نمونه هایی از این راه حل ها عبارتند از IP Homematic یا سیستم خانه هوشمند بوش.
سیستم‌های باس اصلاً از هیچ استاندارد رادیویی استفاده نمی‌کنند، اما برای انتقال داده‌ها برای شبکه‌ای ایمن و جامع به خطوط دائمی نصب شده متکی هستند. در اینجا گسترده است، به عنوان مثال: ب. سیستم اتوبوس KNX. با این حال، به دلیل هزینه های چند ده هزار یورویی، معمولاً فقط برای ساختمان های جدید ارزش در نظر گرفتن دارد. زیرا با آنها لازم نیست ابتدا دیوارهای اضافی پاره شوند، بلکه می توان کابل های مربوطه را در حین ساخت پوسته در نظر گرفت.
نکته: علاقه مندان می توانند به راحتی خانه هوشمند خود را برنامه ریزی کنند و با استفاده از ابزار آنلاین آن را با نیازهای خود تطبیق دهند. برای پیکربندی خانه هوشمند رایگان اینجا را کلیک کنید.
 
 

هزینه یک خانه هوشمند چقدر است؟

 
برای مقاوم سازی سریع لوازم خانگی کلاسیک، به عنوان مثال وجود دارد. ب. سوکت های WLAN با قیمت فقط 15 یورو و بلندگوهای الکسا که می توانند صدها دستگاه سازگار از دستگاه قهوه تا آبیاری باغ را از راه دور کنترل کنند، از حدود 30 یورو در دسترس هستند. همچنین بسیاری از ترموستات های رادیاتور WiFi در یک بخش قیمتی مشابه وجود دارد.
 
اسپیکر هوشمند آمازون اکو در اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.
نکته: از قبل سازگاری پیشنهادات مختلف را مقایسه کنید. مثلا ساپورت میکنه ب. خانه هوشمند بوش، علاوه بر الکسا، طیف وسیعی از لامپ های Philips Hue و اجزای گرمایشی انتخاب شده از Buderus.
 
هزینه یک سیستم کامل خانه هوشمند چقدر است؟
هر کسی که برای اتوماسیون جامع خانه تلاش می کند نمی تواند یک سیستم خانه هوشمند با یک مرکز کنترل را نادیده بگیرد. بسته به تعداد دستگاه ها، هزینه ها می تواند بین چند صد تا ده ها هزار یورو باشد.
 
در حالی که راه حل های خانه هوشمند با یک واحد مرکزی و یک یا دو لامپ یا ترموستات وجود دارد که از حدود صد یورو شروع می شود، راه حل های سایه هوشمند برای جلو پنجره های بزرگ معمولاً چند هزار یورو هزینه دارند. بنابراین نمی توان به طور کلی گفت که یک سیستم کامل خانه هوشمند چقدر هزینه دارد.
 
ربات‌های تمیزکننده هوشمند با حالت پاک‌کن از حدود 300 یورو در دسترس هستند. ربات‌های تمیزکننده هوشمند با حالت پاک‌کن از حدود 300 یورو در دسترس هستند (Mariella Wendel/home&smart)
نکته: Kreditanstalt für Wiederaufbau (به اختصار KfW) از اقدامات مختلف بازسازی پشتیبانی می کند. بنابراین به عنوان مثال وجود دارد. ب. کمک های مالی KfW برای اقدامات حفاظتی در برابر سرقت یا برای نوسازی فضاهای زندگی با مصرف انرژی کارآمد. با این حال، بودجه باید قبل از به عنوان مثال درخواست شود. ب- بخاری تعویض شده است. بنابراین ارزش آن را دارد که پیشنهادات ارائه دهندگان مختلف خانه هوشمند را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها واجد شرایط دریافت بودجه هستند یا خیر.
 
مزایای خانه هوشمند در یک نگاه
یک خانه متصل چیزهای زیادی ارائه می دهد

اهمیت بازاریابی اینترنتی

 بنابراین اکنون زمان آن رسیده است که استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را شروع کنید! اگر همه اینها برای شما خیلی زیاد به نظر می رسد نگران نباشید. زمان می برد تا بفهمید چه چیزی برای شما و کسب و کارتان مفید است. اما برای شروع درست، در اینجا چند نکته از ما وجود دارد: بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

 

اهداف SMART را تعیین کنید

 
رویای بدون برنامه فقط یک آرزوست. در تجارت، این بدان معناست که شما باید اهدافی را برای برنامه ریزی استراتژی بازاریابی دیجیتال تعیین کنید. SMART یک قانون خوب برای تعیین اهداف است، به عنوان مثال. اچ. اهداف شما باید مشخص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و دارای چارچوب زمانی باشند. اگر برای استراتژی بازاریابی خود اهداف تعیین کنید، بسیار موفق تر خواهید بود. به عنوان مثال، اگر یک تجارت لوله کشی دارید، هدف شما ممکن است افزایش 15 درصدی تعداد مشتریانی باشد که به دیگ بخار سرویس می دهند - و بنابراین می توانید یک کمپین بازاریابی برای افزایش آگاهی از این خدمات ایجاد کنید.
 
کارآفرین تعیین هدف هوشمند Business3plus سوئیس
مخاطب خود را بشناسید
اگر نمی‌دانید به چه کسی می‌فروشید، نمی‌توانید یک استراتژی بازاریابی طراحی کنید که توجه آن مخاطب را به خود جلب کند و پیامی را ارائه دهد که آنقدر مرتبط باشد که آنها را متقاعد به خرید کند. ساده ترین راه برای رسیدن به این هدف، ایجاد شخصیت های خریدار برای ایجاد کمپین های هدفمند است. به این فکر کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند و آنها را به 3 یا 4 گروه گروه بندی کنید، سپس برای هر گروه یک شخصیت تخیلی ایجاد کنید. به آنها یک نام، یک عکس، یک شخصیت و چند سرگرمی مورد علاقه خود بدهید. چالش های آنها را فهرست کنید، آنها برای خدمات شما چه ارزشی قائل هستند و اهداف آنها چیست. همه این اطلاعات به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملی را ایجاد کنید.
 

برند خود را بشناسید

 
دانستن اینکه برند شما چیست، به شما کمک می کند تا به طور موثر در بازار قرار بگیرید و نشان دهید که چرا مشتریان شما باید شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند. نقطه فروش منحصر به فرد شما، مزیت ویژه شما، ارزش شما چیست؟ از خود بپرسید چه چیزی شما را خاص می کند، از مشتریان خود بپرسید که چرا شما را انتخاب می کنند و از همه اینها برای شکل دادن به محتوای بازاریابی خود استفاده کنید. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان
 
مراقب رقابت باشید
رقبای شما فقط کسانی نیستند که خدمات قابل مقایسه ای ارائه می دهند. آنها ممکن است رقبای مستقیم باشند، اما شما همچنین باید به برندهایی نگاه کنید که محصولات متفاوتی ارائه می دهند اما برای فضا یا بودجه مشابه شما رقابت می کنند، یا ظاهری مشابه دارند یا برای مشتریان مشابه شما جذابیت دارند. شما باید بدانید که با چه چیزی روبرو هستید و از موفقیت ها و اشتباهات آنها درس بگیرید.
 
رسانه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی دیجیتال است. یک فرد متوسط ​​در سال 2020 هر روز حدود 145 دقیقه را در شبکه های اجتماعی سپری می کند، که آن را بهترین راه برای دستیابی به مشتریان شما می کند. حدود 88 درصد از کسب و کارهای کوچک در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند، و اگر این کار را به درستی انجام دهید، می توانید بازده بزرگی را مشاهده کنید. همچنین می تواند یک شبکه توزیع ارزشمند برای رساندن پیام شما (و سایر اشکال بازاریابی) به مخاطبان مناسب باشد.
 
ردیابی و اندازه گیری
بزرگترین اشتباه اکثر مشاغل کوچک این است که بازاریابی دیجیتال خود را پیگیری نمی کنند. مانند هر کاری که در تجارت انجام می دهید، بازاریابی دیجیتال زمانی بهترین نتیجه را دارد که استراتژی خود را برنامه ریزی کنید، پیشرفت آن را دنبال کنید و نتایج را اندازه گیری کنید. به این ترتیب، می توانید بفهمید که چه زمانی چیزی کار نمی کند و یا رویکرد خود را تغییر دهید یا به جای آن یک استراتژی جدید اتخاذ کنید. این همان جایی است که اهداف شما وارد عمل می شوند زیرا می توانید میزان عملکرد خود را در مقایسه با اهداف خود اندازه گیری کنید.

آژانس تبلیغاتی: چیست و چگونه در عمل کار می کند

 
این عبارت به ما این امکان را می دهد تا در مورد دامنه ای که یک برند می تواند با کمک تبلیغات داشته باشد، فکر کنیم. منطقاً هیچ کس نمی‌خواهد یک برند مرده داشته باشد و به همین دلیل است که هر تاجری به این بخش توجه ویژه‌ای دارد، هرچند که چندین بار به صورت مستقل. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان
 
به همین دلیل، ممکن است تردیدهایی ایجاد شود: آیا کارم را با برندم خوب انجام می دهم؟ آیا می توانید کار بهتری انجام دهید؟ آیا می توانید با یک مسیر متفاوت نتایج بهتری بگیرید؟
 
در این پست با آژانس های تبلیغاتی کمی بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا زمان کمک گرفتن از یکی از آنها فرا رسیده است یا خیر.
 
در اینجا ما می رویم!
 

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی سازمانی است که به تبلیغ کننده در مورد هر چیزی که مربوط به اجرای یک کمپین تبلیغاتی است با هدف مخاطبان خاص با بودجه از پیش تعریف شده مشاوره می دهد.
 
این آژانس خدمات خود را برای ایجاد، اجرا و توزیع یک کمپین تبلیغاتی ارائه می دهد. توزیع را می توان در رسانه های سنتی مانند تلویزیون، رادیو، مجلات، روزنامه ها و ... انجام داد و همچنین می تواند در رسانه های دیجیتال مانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، انجمن ها و غیره انجام شود.
 
cta-ebook-دانلود-وبلاگ های شرکتی
متخصصان یک آژانس تبلیغاتی چه هستند؟
در یک آژانس تبلیغاتی، چندین حرفه ای مسئول هر مرحله هستند. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:
 
ویراستاران
آنها متخصصانی در بخش ایجاد هستند که مسئول یافتن واژگان مناسب برای متقاعد کردن مشتریان با توجه به ویژگی های آنها هستند.
 
مدیران هنری
آنها در بخش خلاقیت مسئول ایجاد مفهوم بصری با استفاده از مهارت های هنری برای طراحی تبلیغات هستند.
 
برنامه ریز رسانه
او مسئول انتخاب رسانه ای است که تبلیغات در آن پخش می شود، با توجه به مخاطبی که به آن هدایت می شود و بودجه تبلیغ کننده.
 
مدیران حساب
آنها مسئول برقراری تمام تماس ها با تبلیغ کننده هستند؛ آنها پل ارتباطی بین مشتری و سایر اعضای تیم مسئول کمپین تبلیغاتی خواهند بود.
 
وظایف آژانس تبلیغاتی چیست؟
وظیفه اصلی آژانس های تبلیغاتی ایجاد استراتژی برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات شما و قرار دادن آن در بازار از طریق ایجاد تبلیغات، اجرا و انتشار آنها است.
 
یک آژانس تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای انتقال پیامی که می خواهید به مخاطبانتان برسد، انتخاب کنید. آنها بهترین گزینه برای کمک به شما در انتخاب رسانه ای هستند که تبلیغات شما باید توسط آن توزیع شود.
 
 
تفاوت بین آژانس تبلیغاتی و آژانس بازاریابی چیست؟
پس از مشاهده این موارد در مورد آژانس های تبلیغاتی، ممکن است سوالاتی در مورد تفاوت بین آژانس تبلیغاتی و آژانس بازاریابی داشته باشید.
 
خوب، من آن را برای شما خلاصه می کنم.
 
همانطور که دیدیم، یک آژانس تبلیغاتی اساساً به ایجاد، اجرا و توزیع یک کمپین تبلیغاتی اختصاص دارد، در حالی که یک آژانس بازاریابی بسیار فراتر از آن است.
 
کار یک آژانس بازاریابی خیلی زودتر شروع می شود. این به ایجاد استراتژی به عنوان یک کل اختصاص دارد، با کشف اینکه مشتری ایده آل کیست و ایجاد شخصیت خریدار، تعیین زبان ارتباطی و تقسیم بندی مخاطبان شروع می شود تا آژانس تبلیغاتی بتواند کار خوبی انجام دهد. پس از آن، این آژانس بازاریابی است که داده ها را رصد و تجزیه و تحلیل می کند و با توجه به نتایج، مسیری را که باید برای کمپین طی شود تعیین می کند.

خانه هوشمند: راحتی دلیل اصلی خرید است

 
(توسط: Dorottya Vass) راه حل های خانه هوشمند در مجارستان روز به روز رایج تر می شوند. این تا حدودی به دلیل محبوبیت آنها و تا حدودی به این واقعیت است که لوازم خانگی روز به روز با یک پروتکل ارتباطی نصب می شوند که آنها را به یک وسیله هوشمند تبدیل می کند، حتی اگر مشتری به آن نیاز نداشته باشد و هیچ کس واقعاً از این عملکرد استفاده نکند. طبق نظرسنجی سال گذشته Reacty Digital، تقریباً یک سوم از مردم از نوعی راه حل خانه هوشمند استفاده می کنند و دو پنجم دیگر برای استفاده از آن باز هستند و فقط گرانی آن را افزایش می دهند. بهترین برند هوشمند سازی ساختمان
 
یک سوم از جمعیت مجارستانی 18 تا 79 ساله نوعی دستگاه خانه هوشمند دارند که اکثر آنها حداکثر سه دستگاه دارند. فقط به این دلیل که شخصی از چنین راه حل خانگی استفاده می کند لزوماً به این معنی نیست که آپارتمان یا خانه او یک خانه هوشمند است: بر اساس ارزیابی خود، بیست درصد از جمعیت مجارستان در یک خانه هوشمند زندگی می کنند.
 
گسترده‌ترین فناوری تلویزیون هوشمند است که سه چهارم کسانی که دستگاه‌های خانه هوشمند دارند، قبلاً آن را دارند. یک چهارم از کاربران دارای ربات جاروبرقی، یک پنجم دارای روشنایی و گرمایش هوشمند و/یا یک پنجم دیگر دارای نوعی دستگاه امنیتی هستند. اگرچه این محلول‌ها برای همه اعضای خانواده استفاده می‌شوند یا می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، اما مردان و افراد زیر 30 سال چنین دستگاه‌هایی را با نرخی بسیار بالاتر از سایرین خریداری می‌کنند.
 
کسانی که از راه حل خانه هوشمند در خانه خود استفاده می کنند، این نوآوری تکنولوژیکی را موفق یافته اند، آن را دوست دارند و از آن راضی هستند، عمدتاً به این دلیل که مدیریت آن آسان است. بیش از نیمی از آنها می گویند که این کار زندگی آنها را آسان تر می کند و همین تعداد مانند آن دستگاه را می توان از راه دور کنترل کرد. این جنبه های راحتی برای کاربران مهم تر از بهره وری انرژی است.
 
دو سوم مجارستان‌های 18 تا 79 ساله از راه‌حل‌های خانه هوشمند استفاده نمی‌کنند، اما دو پنجم آنها در آینده می‌خواهند این کار را انجام دهند. آنها بیشتر خواهان جاروبرقی رباتیک، روشنایی هوشمند، گرمایش و تلویزیون هستند، اما چون گران هستند، هنوز آنها را نخریده اند. یک دهم از کسانی که برای خرید باز هستند، و یک پنجم از کسانی که کاملاً بسته هستند، نگرانی های امنیتی در مورد راه حل های قابل اتصال به شبکه دارند. هوشمند سازی منازل
 
هرکسی که دستگاه خانه هوشمند ندارد در مورد امنیت آن شک دارد. نیمی از غیرکاربران معتقدند که می توان از طریق شبکه دستگاه نظارت کرد. به همین ترتیب، افراد زیادی هستند که معتقدند به عنوان افراد عادی هدف حملات سایبری نیستند. یک سوم از آنها با این جمله موافق هستند که می توانند خانه خود را از طریق شبکه کنترل کنند و حتی مجرمان می توانند به آنها نفوذ کنند.
 
همین نظرات در میان کاربران فناوری خانه هوشمند نیز بیان می شود، اما به نسبت بسیار کمتر. تصویر کلی همچنین شامل سطح بالایی از عدم اطمینان در هر دو گروه در مورد عملکرد ایمن راه حل های هوشمند است - این ممکن است نشان دهنده سطح پایین دانش در مورد امنیت سایبری باشد.
 
تنها یک چهارم از کاربران به شدت معتقدند که داده های آنها ایمن است یا این سیستم ها ضد هک هستند.
 
بنابراین، در حال حاضر، اکثریت جمعیت مجارستان کسانی هستند که راه حل خانگی هوشمند ندارند. قیمت بالای دستگاه ها و نگرانی های امنیتی، مجارستان ها را از خرید باز می دارد.

قدرت تصویر: هنر و استراتژی عکاسی تبلیغاتی

 
 
 
عکاسی یک زبان جهانی است که از موانع فرهنگی و زبانی فراتر می‌رود و در دنیای تبلیغات و بازاریابی، این شکل از بیان بصری به ابزاری ارزشمند برای جلب توجه، برانگیختن احساسات و متقاعد کردن مخاطبان تبدیل می‌شود. قیمت عکاسی تبلیغاتی
 
عکاسی تبلیغاتی، بیش از یک ثبت ساده از لحظات، رشته‌ای است که خلاقیت، تکنیک و استراتژی را برای انتقال پیام‌های تاثیرگذار به مخاطب هدف ترکیب می‌کند. چگونه؟ این پاسخی است که امروز می خواهیم به شما بدهیم.
 
در این مقاله، با بررسی اهمیت آن در زمینه بازاریابی، به دنیای عکاسی تبلیغاتی می پردازیم، جایی که خواهیم فهمید که چگونه این رشته از عناصری مانند استایل، نورپردازی، ترکیب بندی و روایت بصری برای خلق تصاویری استفاده می کند که نه تنها مخاطب را جذب می کند. نگاه کنید، اما آنها نیز تأثیر می گذارند.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

 
 
این شاخه ای از عکاسی است که بر ایجاد تصاویر بصری به منظور تبلیغ و بازاریابی محصولات، خدمات یا برندها تمرکز دارد.
 
هدف آن جلب توجه مخاطب، انتقال پیامی خاص و ترغیب بینندگان به انجام برخی اقدامات است: خرید محصول، استفاده از خدمات یا به خاطر سپردن یک برند.
 
عکاسی تبلیغاتی با تمرکز بر زیبایی شناسی، خلاقیت و داستان سرایی بصری متمایز است. عکاسان اختصاص داده شده به این حوزه از نزدیک با آژانس های تبلیغاتی، شرکت ها و مشتریان همکاری می کنند تا مفاهیم بصری را توسعه دهند که با اهداف بازاریابی و ارتباطات با در نظر گرفتن عناصر اصلی این نوع عکاسی هماهنگ باشد.
 

عناصر آن چیست؟

 
عکاسی تبلیغاتی یک رشته خلاقانه است که شامل ترکیب چندین ویژگی برای ایجاد تصاویر چشمگیر و موثر از نظر بازاریابی و تبلیغات است. در زیر، فرمول ساده ای را ارائه می دهیم که عناصر ضروری عکاسی تبلیغاتی را در نظر می گیرد:
 
عکاسی تبلیغاتی = استایل + نورپردازی + ترکیب بندی + پیام، اما از آنجایی که فرمول ها در این زمینه مناسب نیستند، بهتر است به سراغ تعریف هر نقطه برویم. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان
 
1. یک ظاهر طراحی شده
استایلینگ به انتخاب و چیدمان عناصر بصری در تصویر اشاره دارد. این شامل انتخاب محصولات، مدل ها، لباس، دکوراسیون و لوازم جانبی و همچنین ایجاد یک محیط بصری منطبق با برند و پیام تبلیغاتی است.
 
2. نورپردازی
نورپردازی نقش مهمی در عکاسی تبلیغاتی ایفا می کند زیرا شامل استفاده از تکنیک های نورپردازی مناسب مانند نور طبیعی، فلاش ها، بازتابنده ها و نورهای استودیویی برای برجسته کردن عناصر کلیدی تصویر و ایجاد جلوه های بصری مورد نظر است.
 
3. ترکیب
ما در مورد چیدمان عناصر در تصویر صحبت می کنیم که شامل انتخاب زوایای دوربین، چیدمان اشیا، انتخاب پس زمینه و ایجاد ساختار بصری است که توجه بیننده را به خود جلب می کند و نگاه او را به سمت پیام مرکزی هدایت می کند.
 
4. پیام
عکاسی تبلیغاتی باید پیام واضح و منسجمی را منتقل کند که با اهداف بازاریابی و ارتباطی برند یا محصول همسو باشد. این را می توان از طریق انتخاب عناصر بصری، داستان سرایی بصری و ترکیب عناصری که پیام مورد نظر را منتقل می کند، به دست آورد.

تجارت الکترونیک و اهمیت آن

 برای ارائه چنین روش های پرداختی در فروشگاه های آنلاین، به ارائه دهندگان خدمات پرداخت نیاز است. اینها شرکت هایی هستند که در ارتباط فنی روش های پرداخت آنلاین در فروشگاه های آنلاین تخصص دارند. بنابراین آنها یک رابط بین روش های پرداخت فردی و خرده فروشان آنلاین در تجارت الکترونیکی هستند.به عنوان یک قاعده، درصد کمی باید به این ارائه دهندگان خدمات پرداخت داده شود. برخی از ارائه دهندگان نیز هزینه های ماهانه را دریافت می کنند. طراحی فروشگاه اینترنتی

 
اگر می خواهید یک شرکت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید، انتخاب یک ارائه دهنده خدمات پرداخت مناسب باید با دقت انجام شود، زیرا گام مهمی در این صنعت است.
 
نکته خواندن: شما می خواهید وارد تجارت الکترونیک شوید و از خود می پرسید: "برای شروع موفق چه چیزهایی باید در نظر بگیرم؟" - سپس در این مقاله خواهید فهمید که از کدام اشتباهات در فروشگاه آنلاین باید اجتناب کرد.
 
اقدامات بازاریابی در تجارت الکترونیک
داشتن فروشگاه آنلاین خود بهترین راه برای انجام تجارت آنلاین است. با این حال، از آنجایی که شما تنها کسی نیستید که یک فروشگاه آنلاین دارید، باید از برخی اقدامات بازاریابی مانند خرده فروشی سنتی استفاده کنید تا توجه را به خود جلب کنید و مشتریان را متقاعد کنید که از فروشگاه شما خرید کنند.
 
نکته خواندن: ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک محصول خوب برای فروشگاه آنلاین خود پیدا کنید.
 
ما مهمترین اقدامات بازاریابی را برای شما خلاصه کرده ایم:
 
رایگان برای شما: چک لیست سئوی ما
آیا از رتبه خود در گوگل و غیره ناراضی هستید؟ با چک لیست سئو ما رتبه خود را بهبود بخشید.
 
SEM: مخفف عبارت بازاریابی موتورهای جستجو است و شامل SEO (بهینه سازی موتور جستجو) برای نتایج جستجوی بدون پرداخت و SEA (تبلیغات موتورهای جستجو) برای نتایج پولی می شود.
بازاریابی رسانه های اجتماعی: از بازاریابی رسانه های اجتماعی به عنوان کانال ارتباطی دیگری برای گروه هدف خود استفاده کنید. برای این کار در شبکه های اجتماعی محتوا ایجاد کنید و مثلا از تبلیغات اینستاگرام یا تبلیغات TikTok بهره مند شوید. شرکت دیجیتال مارکتینگ اصفهان

بازاریابی ایمیلی: از بازاریابی ایمیلی برای ارسال خبرنامه استفاده کنید تا مشتریان را از محصولات جدید آگاه کنید و فروش را افزایش دهید.
تبلیغات نمایشی: از تبلیغات آنلاین در قالب رسانه های تبلیغاتی گرافیکی مانند ویدئوها یا تصاویری که از تبلیغات متنی متمایز هستند استفاده کنید. معروف ترین نمونه تبلیغات نمایشی، بنر است.
بازاریابی وابسته: از پشتیبانی شرکای تبلیغاتی (اصطلاحاً شرکت های وابسته مانند پورتال های مقایسه قیمت) استفاده کنید. در بیشتر موارد، این کار با ارائه محصولات یا خدمات شما در وب سایت شریک تبلیغاتی به صورت کمیسیون انجام می شود.
نتیجه
چه به عنوان مکملی برای فروشگاه فیزیکی یا به عنوان پایه اصلی شما: خرده فروشی آنلاین طیف وسیعی از گزینه ها را به بنیانگذاران ارائه می دهد. و اگرچه معایبی نیز دارد، اما فرصت‌هایی که از طریق باز کردن یک فروشگاه آنلاین باز می‌شوند بیشتر است. حالا چه چیزی بر سر راه شما ایستاده است؟ شروع کنید و تجارت آنلاین را با Shopify شروع کنید.

کاتالوگ در کسب و کارها

 در عصر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، شخصی‌سازی به محبوبیت بی‌سابقه‌ای رسیده است. کاتالوگ های دیجیتال شخصی سازی را در مقیاس بسیار وسیع تری تسهیل می کنند. چرا شخصی سازی اینقدر محبوب است؟ پاسخ ساده است: طراحی کاتالوگ در اصفهان

 
چون کار می کند.
 
99 درصد از بازاریابان موافق هستند که گنجاندن شخصی سازی در تلاش های آنها باعث بهبود روابط با مشتری می شود. و این نظر توسط مصرف کنندگان نیز به اشتراک گذاشته شده است، به طوری که 80 درصد گزارش کرده اند که اگر یک برند تجربه شخصی تری را به آنها ارائه دهد، احتمال خرید بیشتری دارند.
 
این قابلیت سفارشی‌سازی به‌ویژه برای برندهای تجاری (B2B) که می‌توانند یک کاتالوگ سفارشی برای یک شرکت یا حتی یک فرد ایجاد کنند بسیار مهم است. این رویکرد شخصی‌شده می‌تواند کلید بستن یک حساب کاربری جدید یا ایجاد یک فروش بزرگ باشد. در بسیاری از موارد، تولید، انتشار و چاپ یک کاتالوگ می تواند بسیار گران باشد. ایجاد یک کاتالوگ دیجیتال راه را برای ارائه این سطح از شخصی سازی به مخاطبان وسیع تری باز می کند.
 
کاتالوگ های دیجیتال همچنین نقش مهمی در جمع آوری داده ها در مورد تجربه خرید دارند و امکان شخصی سازی عمیق تر را فراهم می کنند. این داده ها به شما کمک می کند تا جنبه هایی مانند:
 
رفتار مشتری
تنظیمات شخصی
تاریخچه خرید
سپس می‌توان این اطلاعات را با تیم‌های فروش به اشتراک گذاشت تا به آنها کمک کند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به طور مؤثرتری به مشکلاتی که آنها سعی در حل آنها دارند رسیدگی کنند. این رویکرد می تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش رضایت مشتری شود. طراحی سایت اصفهان
 

کاتالوگ خود را با پلتفرم تجارت الکترونیک خود ادغام کنید

 

احتمالاً یکی از جذاب ترین دلایل برای پذیرش یک کاتالوگ دیجیتال، فرصتی است که محصولات خود را فراتر از یک صفحه وب ساده تبدیل کنید و آنها را به یک کاتالوگ مبتنی بر تجارت الکترونیک تبدیل کنید. از طریق استفاده از نرم افزار کاتالوگ، شما این امکان را دارید که روزانه محصولات جدید اضافه کنید، آنها را با تغییرات موجودی از کاتالوگ حذف کنید و فرآیند کشف و خرید یک محصول را برای خوانندگان و مشتریان ساده کنید.
 
LAGO Comosoft که یک راه حل یکپارچه است که مدیریت دارایی دیجیتال (DAM) و مدیریت اطلاعات محصول (PIM) را ترکیب می کند، این یکپارچگی را ممکن می کند. صفحات کاتالوگ می توانند به طور خودکار به روز شوند تا جدیدترین تصاویر و دارایی های دیجیتال و همچنین آخرین اطلاعات موجودی را منعکس کنند.
 
علاوه بر این، همگام سازی آسان LAGO با فناوری تجارت الکترونیک موجود، کاتالوگ دیجیتال شما را به یک پلت فرم فروش کاملاً عملیاتی تبدیل می کند. به این ترتیب، خوانندگان می توانند محصولات شما را بدون نیاز به ترک کاتالوگ خریداری کنند و تجربه خرید مداوم و کارآمدی را ارائه دهند.
 
از تیم خود در انواع دستگاه ها پشتیبانی کنید
کاتالوگ های دیجیتال نقش مهمی در حمایت از تیم شما در هر مکانی ایفا می کنند و اطلاعات لازم را مستقیماً در دستگاه های تلفن همراه خود به آنها ارائه می دهند. همراه با نرم افزار مدیریت کاتالوگ دیجیتال، این کاتالوگ ها به تیم های داخلی شما اجازه می دهد تا از هر کجا به داده ها دسترسی داشته باشند. کاتالوگ های دیجیتال این شکاف را با ارائه سریع و کارآمد اطلاعات محصول با ویژگی هایی مانند:
 
جستجوی محصول چابک
ارتباط زمان واقعی
ساده سازی گردش کار

مزایای داشتن سایت برای یک شرکت

 می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که یک وب‌سایت نباید مملو از اطلاعات باشد، زیرا اغلب تأثیر منفی روی مشتری می‌گذارد. اطلاعات بیش از حد می تواند مشتری را تحت تأثیر قرار دهد. علاوه بر این، هنگام نوشتن متون باید از اصطلاحات فنی صنعت اجتناب شود. طراحی سایت شرکتی در اصفهان

 
3. وب سایت ها 24/7 در دسترس هستند
درست است - با یک وب سایت شما در تمام ساعات شبانه روز در دسترس مشتریان خود هستید. این به مشتریان بالقوه شما این فرصت را می دهد که در خارج از ساعات کاری شما از محصولات و خدمات شما مطلع شوند. همچنین لازم به ذکر است که اطلاع از یک شرکت در خانه بسیار راحت تر از مراجعه به شعبه است.
 

4. فرصت های برابر

 

درست خواندید، اینترنت به شما و شرکتتان فرصت های برابر ارائه می کند. وقتی به اینترنت فکر می کنید، احتمالاً به بازیکنان بزرگی فکر می کنید که با وب سایت کوچک خود شانسی در برابر آنها نخواهید داشت. غلط! اینترنت، به ویژه بهینه سازی موتورهای جستجو، به وضوح تفاوت بین یک وب سایت حرفه ای و یک وب سایت کمتر محبوب را تشخیص می دهد. اندازه همیشه در اینجا نقشی ندارد. حتی شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند از طریق حضور عالی در اینترنت خود را نشان دهند. این ترس ها را پشت سر بگذارید و به مشتریان خود یک وب سایت عالی با تمام اطلاعات مورد نیاز ارائه دهید.
 
5. بازاریابی هدفمند
دسترسی افراد علاقه مند از طریق بازاریابی هدفمند وب سایت حاصل می شود و یک مزیت قابل توجه است. ابزارهای متنوعی این فرصت را فراهم می کند که تبلیغات خود را به همه افرادی که واقعاً به محصول یا خدمات علاقه مند هستند نشان دهید. چیزی که در تبلیغات بیلبورد، تبلیغات روزنامه یا تراکت غیرممکن به نظر می رسید، اکنون به لطف ابزارهایی مانند Google Ad Words امکان پذیر است.
مهم است که برای کلمات کلیدی مناسب که به عنوان عبارات جستجو نیز شناخته می شوند، زمان کافی صرف کنید. به عنوان صاحب وب سایت، باید دریابید که گروه هدف شما از کدام عبارات جستجو در موتورهای جستجو استفاده می کند. به این ترتیب می توانید به راحتی برای کلمات کلیدی مانند "اجاره وب سایت" تبلیغ کنید. اکنون مزیت آن این است که کاربرانی که عبارت اجاره وب سایت را جستجو می کنند معمولاً علاقه زیادی به این موضوع دارند. اما شما همچنین می توانید در مورد موضوعات بهینه سازی موتور جستجو و کلمات کلیدی در آخرین پست های وبلاگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید. خدمات سئو در اصفهان

6. ارزش بلند مدت برای کسب و کار شما

 

بله، ما می دانیم که هزینه یک وب سایت حرفه ای اغلب ترسناک است. اما اگر به این فکر می کنید که می توانید از وب سایت خود برای ایجاد خرید، افزایش رضایت مشتری و جذب مشتریان جدید در شبانه روز استفاده کنید، باید برای شما ارزشش را داشته باشد. همچنین در اینجا لازم به ذکر است که با نگهداری خوب و به روز رسانی منظم، یک وب سایت نه تنها یک تا دو سال از شرکت پشتیبانی می کند، بلکه در حالت ایده آل برای همیشه. البته موضوعی بودن وب سایت از نظر طراحی و همچنین محصولات و خدمات یکی از مهمترین نکات در ارائه ارزش افزوده اضافی به مشتریان از طریق وب سایت است.
 
آیا هنوز نمی دانید که چرا یک وب سایت برای کسب و کار شما مهم است؟
ما فکر می کنیم که با این مقاله توانستیم بینشی در مورد موضوع وب سایت ها ارائه دهیم. در پایان بار دیگر تاکید می کنیم که از طریق یک وب سایت حرفه ای و به روز می توان فروش اضافی ایجاد کرد که بدون وب سایت محقق نمی شد.
 
چرا برای ما به عنوان Mea IT Services مهم است که از مزایای یک وب سایت مطلع شوید؟
ما اغلب با افرادی در محیط خود ملاقات می کنیم که توسط یک وب سایت حرفه ای متقاعد نشده اند. با این حال، ما از سال ها تجربه با مشتریان راضی وب سایت آموخته ایم که این روزها یک وب سایت ضروری است. از یک شرکت کوچک منطقه ای گرفته تا یک شرکت بزرگ بین المللی - همه را باید در اینترنت یافت. اما پیدا شدن یک چیز است، ارائه ارزش #mea و اطلاعات لازم به بازدیدکنندگان یک چیز دیگر است.
 
ما با دانش خود از ایده تا طراحی تا اجرا از شما حمایت می کنیم. به عنوان یک آژانس اینترنتی با خدمات کامل، وب سایت خود را مستقیماً از یک منبع دریافت می کنید. به لطف بسته‌های مختلف وب‌سایت ما، می‌توانیم خواسته‌ها و نیازهای شما را برای یک وب‌سایت به دلخواه گسترش دهیم یا تطبیق دهیم.
 
ما همچنین مشاوره و پشتیبانی را در زمینه های بازاریابی آنلاین با تمرکز بر بهینه سازی موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی ارائه می دهیم. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که از شما و ایده شما در دفتر ما در بروک/مور استقبال کنیم!

مزایا و معایب مشاوره کسب و کار

تقاضا برای نقش مشاور کسب و کار در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است و آن را به یکی از مشاغل با بیشترین فرصت های شغلی تبدیل کرده است. مشاور کسب و کار اصفهان
 
تغییرات در مقررات، همراه با افزایش رویه هایی که شرکت ها، کارگران آزاد و افراد باید با ادارات انجام دهند، ارتباط زیادی با آن دارد.
یکی از پرتقاضاترین مراکز مشاوره کسب و کار است. آیا همه مزایا و معایب آن را می دانید؟ در این پست همه چیزهایی که باید قبل از تصمیم گیری نهایی بدانید را به شما بگویم.
 
مشاوره به شرکت ها در مقابل مشاوره به افراد
اولین چیزی که باید بدانید این است که مجبور نیستید بین یکی یا دیگری یکی را انتخاب کنید. در EDASE آنها شما را آموزش می دهند تا بتوانید با بهترین تضمین ها خود را وقف هر دو پروفایل مشتری کنید.
 

مزایای مشاوره کسب و کار

 

به طور کلی، یک مشاوره دو مخاطب اصلی برای تمرکز دارد: شرکت ها یا افراد. به همین دلیل، من قصد دارم تمام مزایای تمرکز بیشتر روی مشاوره شرکت ها را در مقایسه با مشاوره افراد به شما بگویم. طراحی سایت شرکتی در اصفهان
 
سود بزرگتر
شرکت ها، به طور کلی، سود بیشتری به مشاوره ها می دهند. نیازهای مشاوره بیشتر است و اغلب به هر سه حوزه مربوط می شود: مالیات، نیروی کار و حسابداری.
 
این خدمات هزینه بیشتری نسبت به مشاوره به افراد دارد و در نتیجه مزایای بیشتری برای مشاوره به جا می گذارد.
 
در طول زمان ادامه یافت
یک شرکت باید رویه ها را به صورت مستمر ارائه کند. ماهی نیست که در آن به کمک مشاور نیاز نداشته باشند. به همین دلیل، آنها معمولا خدماتی را با پرداخت ماهانه قرارداد می بندند که در طول سال ها ادامه دارد.
 
از طرفی توصیه به افراد وقت شناس است. بیشترین درخواست، اظهارنامه مالیات بر درآمد و قراردادهای اجاره یا فروش مسکن است که به همین دلیل سود زیادی ایجاد نمی کند. طراحی سایت شرکتی در اصفهان
 

تبلیغات شفاهی بین شرکت ها

 

افراد خوداشتغال و کارآفرینان معمولاً با یکدیگر در تماس هستند. اگر یک شرکت را با خدمات خود راضی کنید، به احتمال بسیار زیاد توصیه های شما را به دیگر تاجران یا کارآفرینان توصیه خواهند کرد.
 
تقاضا برای سه حوزه مشاوره
یک کسب و کار به مشاوره در زمینه های کار، مالیات و حسابداری نیاز دارد. از سوی دیگر، یک فرد تقریباً همیشه روی حوزه مالیاتی متمرکز خواهد بود که مورد تقاضای شهروندان عادی است.
 
برای شخصی بسیار عجیب است که خدمات حسابداری یا کارگری را استخدام کند مگر اینکه کارگری را برای نظافت یا مراقبت از سالمندان استخدام کند.
 
به اعداد ترجمه شده، به این معنی است که شرکت ها سود بیشتری برای مشاوره ایجاد می کنند.
 

تاریخچه تجارت الکترونیک: چگونه تجارت الکترونیک متولد شد

 
اگر کسب و کاری دارید، می دانید که داشتن یک فروشگاه آنلاین برای سودآوری شرکت شما چقدر ضروری است. با ورود اینترنت و نوآوری مداوم در صنعت تجارت الکترونیک، نیاز به داشتن مکان فیزیکی برای فروش یک محصول یا خدمات در گذشته باقی ماند. فروش دیجیتال در سال های اخیر چنان جا افتاده است که امروزه حتی پلتفرم های رسانه های اجتماعی (اینستاگرام و فیس بوک) فضایی را برای فروش مستقیم محصولات در پلتفرم خود گنجانده اند. طراحی سایت فروشگاهی اصفهان
آیا می خواهید بدانید که سفر فناوری چگونه بود تا زمانی که به آنچه امروز به عنوان "تجارت الکترونیک" می شناسیم رسیدیم؟ به خواندن ادامه دهید تا در مورد تاریخچه و تکامل تجارت الکترونیک بدانید.
 

پیشینه تجارت الکترونیک

 
می توان گفت که پیش درآمد تجارت الکترونیک و اولین فعالیت تجاری که بازی را به سمت تنوع کانال باز کرد، فروش کاتالوگ بود. در پایان قرن بیستم، در ایالات متحده، این روش محبوبیت پیدا کرد و بسیاری از فروشندگان شروع به ارسال کاتالوگ محصولات با تصاویر، قیمت ها و توضیحات جذاب به خانه های مشتریان بالقوه کردند. این هم برای بازرگانان و هم برای خریداران سودمند بود. از آنجایی که هر کسی می تواند بدون نیاز به رفتن به یک فروشگاه فیزیکی یا مرکز خرید یا تعامل با فروشنده به محصولات دسترسی داشته باشد. با ورود تلفن و اولین کارت های اعتباری، این مدل خرید و فروش رشد بیشتری پیدا کرد.
لازم به ذکر است که در دهه 1970، مبادله الکترونیکی داده ها (EDI) ظاهر شد که به بسیاری از شرکت ها اجازه داد تا صورتحساب ها و تراکنش های مالی را به صورت الکترونیکی انجام دهند و مدیریت کسب و کار و رقابت پذیری آنها را در بازار بهبود بخشید.
اگرچه فروش کاتالوگ به خوبی انجام شد، سابقه دیگری وجود دارد که خرید از راه دور را بیشتر افزایش داد: خرید از راه دور. در دهه 80 بود که تلویزیون به ابزاری اساسی برای فروش محصولات و/یا خدمات تبدیل شد. این کانال به مصرف کنندگان این امکان را می داد تا تصویر واقعی تری از آنچه فروخته می شد به دست آورند، می توانستند آن را در محل با کارت اعتباری خود با تماس با شماره ای که روی صفحه نمایش داده می شد خریداری کنند و چند روز بعد آن را در خانه خود دریافت کنند. سئو سایت اصفهان
 

ورود اینترنت و ایجاد اولین تجارت الکترونیک

 
با ایجاد شبکه جهانی وب در دهه 90، تاریخ تجارت الکترونیک فصل جدیدی را گشود. اینترنت تجارت الکترونیک را استاندارد کرد و فروش دیجیتال را برای شرکت ها و مصرف کنندگان هر روزه کرد.
ایجاد اولین وب‌سایت‌ها به بازرگانان اجازه داد تا برندهای خود را با منابعی که قبلاً تصور نمی‌شد به کاربران جدید معرفی کنند. شرکت ها می توانند محصولات و/یا خدمات خود را با طرح ها و سلسله مراتب متنی متفاوت، محتوای سمعی و بصری و سایر مزایایی که به افزایش فروش آنها در سطح جهانی کمک می کند، نشان دهند.
علاوه بر این، در آن زمان فناوری پشت "پنجره" که فروشگاه آنلاین بود نیز تکامل یافته بود. ایمیل برای ارتباط بین شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان، علاوه بر ابزارهای صورت‌حساب الکترونیکی برای خودکارسازی فرآیند خرید و مدیریت مجموعه‌ها، ضروری بود.
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد