این عبارت به ما این امکان را می دهد تا در مورد دامنه ای که یک برند می تواند با کمک تبلیغات داشته باشد، فکر کنیم. منطقاً هیچ کس نمی‌خواهد یک برند مرده داشته باشد و به همین دلیل است که هر تاجری به این بخش توجه ویژه‌ای دارد، هرچند که چندین بار به صورت مستقل. بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان
 
به همین دلیل، ممکن است تردیدهایی ایجاد شود: آیا کارم را با برندم خوب انجام می دهم؟ آیا می توانید کار بهتری انجام دهید؟ آیا می توانید با یک مسیر متفاوت نتایج بهتری بگیرید؟
 
در این پست با آژانس های تبلیغاتی کمی بیشتر آشنا خواهید شد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا زمان کمک گرفتن از یکی از آنها فرا رسیده است یا خیر.
 
در اینجا ما می رویم!
 

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی سازمانی است که به تبلیغ کننده در مورد هر چیزی که مربوط به اجرای یک کمپین تبلیغاتی است با هدف مخاطبان خاص با بودجه از پیش تعریف شده مشاوره می دهد.
 
این آژانس خدمات خود را برای ایجاد، اجرا و توزیع یک کمپین تبلیغاتی ارائه می دهد. توزیع را می توان در رسانه های سنتی مانند تلویزیون، رادیو، مجلات، روزنامه ها و ... انجام داد و همچنین می تواند در رسانه های دیجیتال مانند وب سایت، شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها، انجمن ها و غیره انجام شود.
 
cta-ebook-دانلود-وبلاگ های شرکتی
متخصصان یک آژانس تبلیغاتی چه هستند؟
در یک آژانس تبلیغاتی، چندین حرفه ای مسئول هر مرحله هستند. از جمله مهمترین آنها عبارتند از:
 
ویراستاران
آنها متخصصانی در بخش ایجاد هستند که مسئول یافتن واژگان مناسب برای متقاعد کردن مشتریان با توجه به ویژگی های آنها هستند.
 
مدیران هنری
آنها در بخش خلاقیت مسئول ایجاد مفهوم بصری با استفاده از مهارت های هنری برای طراحی تبلیغات هستند.
 
برنامه ریز رسانه
او مسئول انتخاب رسانه ای است که تبلیغات در آن پخش می شود، با توجه به مخاطبی که به آن هدایت می شود و بودجه تبلیغ کننده.
 
مدیران حساب
آنها مسئول برقراری تمام تماس ها با تبلیغ کننده هستند؛ آنها پل ارتباطی بین مشتری و سایر اعضای تیم مسئول کمپین تبلیغاتی خواهند بود.
 
وظایف آژانس تبلیغاتی چیست؟
وظیفه اصلی آژانس های تبلیغاتی ایجاد استراتژی برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات شما و قرار دادن آن در بازار از طریق ایجاد تبلیغات، اجرا و انتشار آنها است.
 
یک آژانس تبلیغاتی به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای انتقال پیامی که می خواهید به مخاطبانتان برسد، انتخاب کنید. آنها بهترین گزینه برای کمک به شما در انتخاب رسانه ای هستند که تبلیغات شما باید توسط آن توزیع شود.
 
 
تفاوت بین آژانس تبلیغاتی و آژانس بازاریابی چیست؟
پس از مشاهده این موارد در مورد آژانس های تبلیغاتی، ممکن است سوالاتی در مورد تفاوت بین آژانس تبلیغاتی و آژانس بازاریابی داشته باشید.
 
خوب، من آن را برای شما خلاصه می کنم.
 
همانطور که دیدیم، یک آژانس تبلیغاتی اساساً به ایجاد، اجرا و توزیع یک کمپین تبلیغاتی اختصاص دارد، در حالی که یک آژانس بازاریابی بسیار فراتر از آن است.
 
کار یک آژانس بازاریابی خیلی زودتر شروع می شود. این به ایجاد استراتژی به عنوان یک کل اختصاص دارد، با کشف اینکه مشتری ایده آل کیست و ایجاد شخصیت خریدار، تعیین زبان ارتباطی و تقسیم بندی مخاطبان شروع می شود تا آژانس تبلیغاتی بتواند کار خوبی انجام دهد. پس از آن، این آژانس بازاریابی است که داده ها را رصد و تجزیه و تحلیل می کند و با توجه به نتایج، مسیری را که باید برای کمپین طی شود تعیین می کند.