x تبلیغات
تبلیغات کسب و کار

زمینه های اتوماسیون خانگی

مدیریت انرژی
استانداردهای ساخت و ساز جدید نیاز به مدیریت انرژی کارآمد دارند. اتوماسیون خانگی فناوری است که مدیریت انرژی را با ابزارهایی (تجهیزات اتوماسیون خانگی) که فاقد آن بود فراهم می کند. در واقع، به لطف اتوماسیون خانگی و برنامه‌نویسی، می‌توانیم با کنترل دستگاه‌های مختلف در خانه، انرژی الکتریکی را به روشی بهینه مدیریت کنیم. هوشمند سازی منازل
همچنین امکان شارژ مجدد برخی از لوازم خانگی یا برقی (کامپیوتر، وسایل نقلیه و ...) بر اساس کمترین نرخ ساعتی (سفارش پریز) وجود دارد. به عنوان مثال، روشنایی یک اتاق بسته به حضور یا عدم حضور یک فرد نیز می تواند عمل کند. از طریق پس‌اندازی که ایجاد می‌کند، اتوماسیون خانگی خود تأمین مالی می‌شود.

امنیت کالاها و مردم

 
یک سیستم اتوماسیون خانگی به لطف کنترل‌های محلی، گروه‌بندی‌شده، متمرکز یا حتی سناریوها، مدیریت تمام عملکردهای یک خانه را به شیوه‌ای ساده، مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر ممکن می‌سازد. در زمینه اتوماسیون خانگی، امنیت اموال و افراد از سیستم هایی برای جلوگیری از نفوذ یا شناسایی افراد ناخواسته تشکیل شده است. همچنین شامل ایمنی کودک (در یک اتاق، کنار استخر، و غیره) توسط نظارت تصویری و/یا صوتی است. با اتوماسیون خانگی، ما امکان ایجاد "سناریوهای" قابل تنظیم را با ترکیب، به دلخواه، چندین عملکرد با هم داریم. یک سناریوی امنیتی، در غیاب من، می‌تواند با فشار دادن یک دکمه یا با کنترل از راه دور انجام شود تا به این ترتیب: خاموش شدن همه چراغ‌ها یا برخی از آنها، بسته شدن کرکره‌های غلتکی، سوئیچ‌های گرمایش به حالت اکو و آلارم فعال می شود... بنابراین می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید، اتوماسیون خانه مراقب آن است.
 
روشنایی و لوازم برقی
روشنایی به طور متوسط ​​حدود 15 درصد از قبض برق سالانه را به استثنای گرمایش و آب خانگی تشکیل می دهد (منبع ADEME 2007). فن آوری های جدید راه جدیدی برای لذت بردن از روشنایی خانگی را امکان پذیر می کند. اتوماسیون خانگی ابزاری را برای صرفه جویی در مصرف انرژی به طرق مختلف فراهم می کند. اکنون می توان سناریوها را برنامه ریزی کرد، به طور خودکار نور اتاق های خالی را خاموش کرد، نور را با روشنایی بیرون تطبیق داد یا تمام نور را با یک حرکت (سوئیچ های ارتباطی) کنترل کرد.
در اینجا چند نمونه از کاهش قبوض برق به لطف این فناوری جدید آورده شده است:
- سناریوهای استفاده از برنامه، با استفاده از سناریوی بین سناریویی که با فناوری رادیویی (کنترل از راه دور) کار می کند.
– خاموش کردن خودکار چراغ در اتاق‌های خالی با نصب کلید خودکار که حضور فرد در اتاق را تشخیص می‌دهد و با برنامه‌نویسی به‌طور خودکار نور مربوط به آن را روشن می‌کند. خاموش کردن روشنایی با یک تایمر اندازه گیری می شود، از لحظه ای که هیچ حرکت دیگری در اتاق مربوطه تشخیص داده نمی شود.
- نور را با روشنایی بیرون تطبیق دهید و از نور روز نهایت استفاده را ببرید. نور روز طبیعی، رایگان و تمام نشدنی است. برای انجام این کار، نصب سوئیچ های دیمر به جای سوئیچ های فعلی به شما این امکان را می دهد که شدت نور نقطه روشنایی مرتبط با آن را تغییر دهید.
- نورپردازی را بر اساس حضور یا نور عصر به صورت خودکار انجام دهید. برای پذیرایی از مهمانان خود پس از تاریکی هوا، می توانید روشن شدن نور بیرونی یا مکان های عبور خود را خودکار کنید. بنابراین، اگر یک آشکارساز حرکتی نصب کنید، می‌توانید هنگام نزدیک شدن شخصی، نور بیرونی شما فعال شود. همچنین می توانید باغ خود را برجسته کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلید گرگ و میش نصب کنید، بنابراین باغ شما به طور خودکار در هنگام شب روشن می شود و در صبح زود خاموش می شود.
اتوماسیون خانگی اعمال شده برای تجهیزات در یک سیستم نصب برق ارتباطی یکپارچه شده است. این امکان را به شما می دهد تا تمامی تجهیزات الکتریکی در منازل و اماکن حرفه ای را به شیوه ای بسیار ساده و راحت کنترل کنید. این امر به ویژه در موارد زیر صادق است: روشنایی، بازشوها و گرمایش بسته به نیازها و خواسته های کاربر. کنترل از راه دور، کنترل های متمرکز، عملکردهای سناریو و کنترل نصب از راه دور از طریق اینترنت بدون شک راحتی واقعی را برای کاربران فراهم می کند.
به لطف ماژولار بودن تجهیزات اتوماسیون خانگی، سیستم های اتوماسیون خانگی با برنامه ریزی مجدد ساده مقیاس پذیر هستند. عملکردها را می توان بدون نیاز به کار اضافی تغییر داد یا اضافه کرد.
 
اتوماسیون خانگی - اتوماسیون خانگی - دامنه ها - اتوماسیون خانگی
اتوماسیون خانگی و محیط زیست
مقدمه
اتوماسیون خانگی یک ابزار واقعی است که به لطف کنترل مصرف انرژی در خانه و محیط زیست کمک می کند.

اهمیت تبلیغات رسانه ای

 چه در یک گلدان و چه در تلویزیون، اولین هدف برندها همیشه جلب توجه مردم بوده است و به محض اینکه توجه کاربران اینترنت از بین می رود، دائماً راه حل های جدیدی پیدا می کنند. فیلمبرداری تبلیغاتی در اصفهان

 
اولین مطالعات انجام شده بر روی زاپینگ در اواخر قرن بیستم، در دهه 1980، در ایالات متحده انجام شد. این مطالعات نشان می دهد که زاپ عمدتاً در تلویزیون، هنگام تبلیغات یا تغییر برنامه مشاهده می شود.
 
دومینیک شاتو در The Zapping Effect می نویسد که «زاپینگ در آغاز دهه 1980 در ایالات متحده مشاهده شد. گزارش TAA (ارزیابی مخاطبان تلویزیون) که در سال 1982 منتشر شد، نشان داد که تقریباً 40٪ از بینندگان آمریکایی که مشترک شبکه های کابلی هستند و 15٪ از کسانی که هنوز از کانال های زمینی راضی بودند، برنامه را با نفوذ صفحات تبلیغات تغییر دادند. به عبارت دیگر، برندها باید خیلی زود راه حل هایی پیدا می کردند تا همچنان توجه بیننده را به خود جلب کنند و در نتیجه به فروش محصولات خود ادامه دهند.
 
برای حفظ توجه خاص به تبلیغات خود، برندها استراتژی ای را ایجاد کرده اند که امروزه نیز مطرح است: ایجاد نیاز به محصولات خود در بین مصرف کنندگان.
 
بنابراین، برندها در اوایل، ابتدا در تلویزیون، سپس در رادیو، و احتمالاً در زندگی روزمره با زاپ مواجه می شوند. بنابراین از قرن 19 تا 20 است که زاپینگ شرکت‌هایی را تحت تأثیر قرار داده است، که باید از قبل ایده‌های جدید، راه‌حل‌های نوآورانه پیدا کنند تا بتوانند همچنان توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کنند. سپس Zapping یک چالش برای شرکت‌هایی است که فقط می‌توانند در استراتژی‌های ارتباطی خود تکامل یابند و از این شاخص که در حال زاپ است برای توسعه سریع مفاهیم جدید استفاده می‌کنند. عکاسی تبلیغاتی اصفهان
 

چالش های جدید قرن بیست و یکم

قرن 21 جای خود را به چالش های ارتباطی و استراتژی جدید می دهد. در واقع، دوران دیجیتال در آغاز دهه 2000 ظاهر شد، با پیشرفت در رسانه ها، ظاهر کامپیوتر، اولین تلفن های همراه و غیره تکنیک ها و استراتژی هایی که توسط برندها ایجاد شده است.
 
با جامعه مصرف بیش از حد و ابزارهای تکنولوژیکی که با سرعت زیادی در حال توسعه هستند، شرکت ها روز به روز افراد بیشتری را جذب می کنند و کم کم راهی برای پیش بینی نیازهای مصرف کنندگان برای مقابله با این پدیده زاپ پیدا می کنند.
 
از سوی دیگر، این تبلیغات متعدد که کم کم در همه صفحه ها ظاهر می شوند، توسط کاربران اینترنتی به عنوان "تهاجمی" تلقی می شوند که فقط یک چیز می خواهند: فقط به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.
 
شبکه های اجتماعی
 
ظهور گسترده شبکه های اجتماعی در دهه 2010 به معنای واقعی کلمه جامعه را متحول کرد. دیگر نیازی به سفر برای دریافت اخبار از اطرافیانمان، دسترسی به تعداد بی نهایت داده و مهمتر از همه دسترسی به تبلیغات به سادگی از طریق تلفن نیست. در واقع، برندها، در همه زمینه‌ها، فرصتی را که شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دادند، کاملاً غنیمت شمردند و هنوز هم امروز ارائه می‌دهند. اینستاگرام، تیک تاک، فیس بوک، اسنپ چت و غیره... همه شبکه های اجتماعی توسط تبلیغات "تهاجم" می شوند.
 
اما ارتباط در شبکه های اجتماعی علاوه بر/به جای ارتباط در رسانه های سنتی تر چه فایده ای دارد؟
 
قیمت
 
پخش یک تبلیغ در تلویزیون نیاز به بودجه بالایی دارد. France TV یا TF1 مشخص می کند که در حال حاضر، هزینه یک اسپات تبلیغاتی بین 5000 تا 50000 یورو متغیر است، بسته به کانال انتخابی، برنامه هدفمند و مدت زمان آن. هزینه ها برای اسپات های رادیویی، رسانه های چاپی یا حتی نمایش های تبلیغاتی کمتر است، اما به طور کلی، امروزه تبلیغات در رسانه های به اصطلاح «کلاسیک» گاهی گران تر از سود حاصل از آن است.
 
بنابراین، اغلب این برندهای بزرگ هستند که در این رسانه های "کلاسیک" تبلیغ می کنند. شهرت آنها به خوبی تثبیت شده است و بودجه ارتباطی بالایی دارند.
 
تبلیغات در شبکه های اجتماعی روندی است که چند سال پیش ظاهر شد و تنها در حال رشد است. اگر امروزه برندها در شبکه های اجتماعی بسیار با هم ارتباط برقرار می کنند، عمدتاً به این دلیل است که هزینه آن بسیار کمتر از رسانه های "کلاسیک" است. در واقع، برندها بودجه ای را که می خواهند برای برقراری ارتباط در شبکه ها سرمایه گذاری کنند، قیمت ثابتی وجود ندارد. مقاله ای منتشر شده در 12 دسامبر 2022 با عنوان قیمت تبلیغات اسپانسر شده در اینستاگرام چقدر است؟ هزینه های مختلف تبلیغات در اینستاگرام را مشخص می کند:
 
هزینه هر تعامل (CPE): 0.02 - 0.1 یورو
هزینه هر کلیک (CPC): 0.56 - 0.72 یورو
هزینه هر هزار نمایش (CPM): 5 تا 6 یورو
بنابراین، تبلیغات در شبکه های اجتماعی به طور قابل توجهی ارزان تر است برای برندها، که به شرکت های کوچکتر اجازه می دهد تا محصولات خود را بدون صرف مبالغ هنگفت برای ارتباطات خود تبلیغ کنند. این هزینه های پایین این واقعیت را توضیح می دهد که امروزه شبکه های اجتماعی مملو از تبلیغات تعداد بسیار زیادی از برندها هستند.
 
دید
 
اکثریت قریب به اتفاق مردم در شبکه های اجتماعی هستند. در حالی که به نظر می رسد تلویزیون یا مطبوعات تعامل کمی از افراد ایجاد می کنند، نرخ تعامل در شبکه های اجتماعی به طور فزاینده ای بالا است: شبکه ها در همه جا قابل دسترسی هستند و با یک کلیک می توان یک محصول را خریداری کرد.
 
تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به لطف الگوریتمی که امکان هدف قرار دادن محتوای مشاهده شده توسط کاربران را فراهم می‌کند، «از قبل» دید مشخصی را برای برندها تضمین می‌کند. بنابراین، تبلیغات حمایت شده مستقیماً برای افرادی که احتمالاً علاقه مند هستند ارسال می شود، یا به این دلیل که آنها قبلاً نام تجاری را می شناسند یا به دلیل مشاهده محتوای مشابه. در مقاله خود قیمت تبلیغات اسپانسر شده در اینستاگرام چقدر است؟ Ny Antsa توضیح می دهد که "انتظار می رود اینستاگرام تا سال 2023 به بیش از 2.5 میلیارد کاربر ثبت شده برسد. رقمی که تضمین می کند با یک استراتژی خوب و بخش بندی، می توانید مشتریان جدید بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید."
 
بنابراین واضح است که این پدیده تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی متوقف نمی‌شود، اگرچه کاربران اینترنتی هنگام مراجعه به شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات بی‌وقفه ابراز خستگی یا حتی ناراحتی خاصی می‌کنند. برای برندها، این بدان معناست که الگوریتم کار می کند و با دیدن تبلیغات آنها، کاربران اینترنت برند و آنچه را ارائه می دهد به یاد می آورند.

نقش دیجیتال مارکتینگ (و چگونه به کسب و کار شما کمک می کند)

 
لحظه ای وقت بگذارید و به نحوه بازاریابی کسب و کار خود فکر کنید. اگر فقط از طریق روش‌های بازاریابی سنتی شرکت خود را تبلیغ می‌کنید، فرصت عالی برای دستیابی به سرنخ‌های ارزشمند از طریق بازاریابی دیجیتال را از دست می‌دهید. نقش دیجیتال مارکتینگ ساده است: به کسب و کارتان کمک کنید بودجه بازاریابی خود را به طور مؤثرتری مصرف کند، سرنخ های ارزشمندتری به دست آورد و بازده سرمایه گذاری (ROI) بالاتری برای کسب و کارتان به دست آورد. تبلیغات در اصفهان
 
در این پست، نقش دیجیتال مارکتینگ و تاثیر آن بر رشد، درآمد و موارد دیگر کسب و کار شما را بررسی خواهیم کرد. اگر می‌خواهید ببینید که چگونه بازاریابی دیجیتال می‌تواند شخصاً بر تجارت شما تأثیر بگذارد، با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا خدمات بازاریابی دیجیتال ما را مرور کنید.
راهنمای جامع رایگان
بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی
این راهنما را دانلود کنید تا مزایا، هزینه‌ها و فرصت‌های کلیدی را برای هرکدام بدانید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای استراتژی بازاریابی شما بهترین است!
 
راهنمای رایگان من را دریافت کنید
CTA
 

نقش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 
نقش دیجیتال مارکتینگ این است که به شما کمک کند ترافیک، سرنخ ها و فروش جدیدی را برای کسب و کار خود از طریق دستیابی به افرادی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند به دست آورید. بازاریابی وب به خودی خود فرآیند بازاریابی آنلاین شرکت شما برای مشتریان بالقوه و مشتریان با ارزش است. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در اصفهان
 
بازاریابی آنلاین نقشی حیاتی در کمک به رشد کسب و کار شما دارد. با توجه به اینکه بیش از 4.3 میلیارد نفر در وب هستند و دو میلیارد از آنها خریداران آنلاین هستند، ده ها فرصت برای دسترسی به افرادی که به شرکت شما علاقه مند هستند وجود دارد.
 
اکنون که بازاریابی دیجیتال و نقش آن را توضیح دادیم، اجازه دهید در مورد مزایای آن صحبت کنیم.
 

3+ مزیت نقش بازاریابی دیجیتال

 
 
بازاریابی دیجیتال به طور قوی و مثبت بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. وقتی در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنید، متوجه می شوید که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد.
 
بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه نقش بازاریابی دیجیتال بر تجارت شما تأثیر می گذارد:
 
1. بازاریابی دیجیتال زمین بازی را هموار می کند
کسب و کار شما با رقابت دائمی روبرو است. وقتی این رقبا شرکت هایی مانند والمارت، آمازون و تارگت هستند، رقابت با آنها غیرممکن به نظر می رسد. به هر حال، آنها منابع و بودجه بیشتری در دسترس دارند.
 
نقش بازاریابی دیجیتال زمینه بازی را برای مشاغل کوچک تا متوسط فراهم می کند. این به شرکت شما اجازه می دهد تا با شرکت ها و همچنین شرکت های کوچکتر رقابت کند، حتی اگر بودجه متوسط تری دارید. به عنوان مثال، بسیاری از کسب و کارها در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری می کنند تا به تقویت سایت خود در نتایج موتورهای جستجو کمک کنند. این عمل کاری است که شرکت های بزرگ و کوچک می توانند برای جذب و رسیدن به ترافیک ارزشمندتر انجام دهند.
 
بنابراین، ممکن است به این فکر کنید که آیا یک شرکت نمی تواند راه خود را به سمت بالا بخرد؟ جواب منفی! الگوریتم های موتورهای جستجو، مانند گوگل، بر تولید نتایج بر اساس ارتباط آنها با جستجوی کاربر تمرکز می کنند.
 
اگر محتوای شما بیشتر از محتوای یک شرکت بزرگ مرتبط باشد، به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. گوگل اهمیتی نمی دهد که کسب و کار شما چقدر درآمد دارد. در عوض، به ارائه مرتبط‌ترین و مفیدترین نتایج برای جستجوی جستجوگران اهمیت می‌دهد.
 
اگر گوگل این نوع نتایج را ارائه نمی کرد، مردم از آن استفاده نمی کردند. همین رویه برای برنامه تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک (PPC) گوگل، Google Ads نیز اعمال می شود. وقتی یک تبلیغ PPC اجرا می کنید، یک موقعیت برای تبلیغ خود در نتایج جستجوی گوگل به دست می آورید.
 
در حالت ایده‌آل، می‌خواهید تبلیغ شما در یکی از سه نقطه اول باشد، زیرا 41 درصد از کل کلیک‌ها به سه نقطه برتر تبلیغات پولی می‌رود. تبلیغات PPC مورد دیگری است که گوگل از نظر ارتباط رتبه بندی می کند. شما می‌توانید از رقبای بزرگ‌تر پیشی بگیرید، زیرا تبلیغ شما بیشتر به درخواست جستجو مرتبط است.
 
امتیاز مربوط به تبلیغ شما، همراه با مبلغ پیشنهادی شما، محل قرارگیری شما و میزان پرداختی را برای هر کلیک تعیین می کند. اگر امتیاز مربوط به تبلیغات بالا و حداکثر پیشنهاد پایینی دارید، می توانید از یک شرکت بزرگ با امتیاز مرتبط بودن تبلیغات پایین اما حداکثر پیشنهاد قیمت بالا از رتبه بالاتری برخوردار شوید. شرکت ها نمی توانند این موقعیت ها را بخرند.
 
در عوض، همه باید تبلیغاتی بسازند که با مخاطبانش طنین انداز شود. اینها دو نمونه هستند که در آن می توانید ببینید که چگونه نقش دیجیتال مارکتینگ در یک سطح کردن زمینه بازی برای همه مشاغل است. این یک سرمایه گذاری عالی برای شرکت شما است زیرا به شما امکان می دهد با سایر رقبا رقابت کنید.

چگونه تبلیغات می تواند به رشد کسب و کار کمک کند؟

تبلیغات در هر کسب و کاری باعث جذب مشتریان جدید می شود و همچنین به حفظ مشتریان فعلی کمک می کند. تبلیغات به تغییر نگرش منسوخ یا منفی از کسب و کار شما کمک می کند. تبلیغات صنعت شما را ارتقا می دهد و تصویر خوبی از کسب و کار شما ایجاد می کند. همچنین تبلیغات به گسترش کسب و کار کمک می کند.
 
تبلیغات نقش مهمی در کسب و کار از نظر ایجاد فروش، ایجاد آگاهی از برند و دستیابی به مخاطبان هدف دارد. این نوعی ارتباط است که هدف آن متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید یا استفاده از یک محصول یا خدمات است. در این پاسخ، نقش مختلف تبلیغات در تجارت مدرن را بررسی خواهیم کرد:
 

1. ایجاد آگاهی از برند:

 
تبلیغات یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد آگاهی از برند است. با استفاده از رسانه های تبلیغاتی مختلف، کسب و کارها می توانند محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان بیشتری بشناسند. این امر به ویژه برای مشاغل جدید یا کسانی که وارد بازار جدیدی می شوند بسیار مهم است. با ایجاد شناخت برند از طریق تبلیغات، کسب و کارها می توانند خود را در ذهن مخاطبان هدف خود تثبیت کنند که منجر به افزایش فروش و وفاداری مشتری می شود.
 
همچنین بخوانید: چرا باید روانشناسی تبلیغات را درک کنید؟
2. ترویج فروش:
تبلیغات نیز یک راه موثر برای ارتقای فروش است. با برجسته کردن ویژگی ها و مزایای یک محصول یا خدمات، تبلیغات می تواند مشتریان بالقوه را برای خرید ترغیب کند. این امر به ویژه برای مشاغلی که پیشنهادهای فصلی یا با زمان محدود ارائه می دهند بسیار مهم است. با تبلیغات این تبلیغات، کسب و کارها می توانند احساس فوریت ایجاد کنند که مشتریان را برای خرید ترغیب می کند.
 
3. ارائه اطلاعات:
همچنین می توان از تبلیغات برای ارائه اطلاعات در مورد یک محصول یا خدمات به مشتریان استفاده کرد. این امر به ویژه برای مشاغلی که محصولات یا خدمات پیچیده ای را ارائه می دهند که نیاز به توضیح دارند بسیار مهم است. با ارائه اطلاعات واضح و مختصر از طریق تبلیغات، کسب و کارها می توانند به مشتریان کمک کنند تا مزایای محصولات یا خدمات خود را درک کنند و تصمیمات آگاهانه ای برای خرید اتخاذ کنند.
 
4. ایجاد اعتماد:
تبلیغات همچنین می تواند به کسب و کارها در ایجاد اعتماد با مخاطبان هدف کمک کند. کسب‌وکارها با ارائه محصولات یا خدمات خود به صورت مثبت و حرفه‌ای می‌توانند اعتبار و قابلیت اطمینان را ایجاد کنند. این می تواند منجر به افزایش وفاداری مشتری و تکرار تجارت شود. شرکت تبلیغاتی
 

5. متمایز شدن از رقبا:

 
تبلیغات همچنین می تواند به کسب و کارها کمک کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند. با برجسته کردن ویژگی ها یا مزایای منحصر به فرد، مشاغل می توانند خود را از سایرین در بازار متمایز کنند. این می تواند منجر به افزایش فروش و وفاداری مشتری شود.
 
6. حمایت از سایر تلاش های بازاریابی:
تبلیغات همچنین می تواند از سایر تلاش های بازاریابی مانند روابط عمومی یا تبلیغات فروش پشتیبانی کند. با استفاده از تبلیغات برای تقویت سایر پیام‌های بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند تصویری یکپارچه و ثابت از نام تجاری ایجاد کنند که با مخاطبان هدف آنها طنین انداز شود.
 
7. برای جذب یا جذب مشتریان جدید:
مردم از طریق تبلیغات در روزنامه ها، مجلات، تلویزیون و رادیو اطلاعاتی در مورد کسب و کار یا محصول شما به دست می آورند که افراد جدیدی را به سمت کسب و کار یا محصول شما جذب می کند.
 
8. برای فرصت های جدید:
برای مشاغل B2-B، تبلیغات فروش شما را افزایش می دهد و ارزش برند کسب و کار شما را در بازار افزایش می دهد. این به شما امکان می دهد از روندهای مشتریان خود مطلع شوید، که به نوبه خود فرصت هایی را برای مشتریان بالقوه جدید برای شما ایجاد می کند.
 
برای هر کسب و کاری، تبلیغات لازم است تا اطلاعات مربوط به محصول جدید خود را پس از عرضه به عموم منتشر کند. تبلیغات اطلاعاتی در مورد محصول در بین مردم ارائه می دهد که به رشد کسب و کار کمک می کند. شرکت سئو در اصفهان
 
9. برای دریافت ترافیک به یک صفحه وب:
تبلیغات می تواند افراد را به وب سایت یا پورتال شما جذب کند، جایی که می توانید بازدیدکنندگان یا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید.
 
10. برای ارائه یک پیشنهاد محصول در حال انجام یا یک پیام خاص:
اگر می خواهید در مورد پیشنهاداتی که در کسب و کار یا محصول شما وجود دارد اطلاعاتی را در اختیار مردم قرار دهید تا فروش محصول شما افزایش یابد، می توانید از طریق تبلیغات این خبر را به مردم برسانید.
 
11. برای افزایش فروش آنلاین:
برای مشاغل تجارت الکترونیک، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک می تواند فروش آنلاین را تقریباً بلافاصله افزایش دهد. تبلیغات PPC می تواند خریداران را ترغیب کند که به محض دیدن تبلیغ شما اقدام کنند و روی تبلیغ کلیک کنند تا مستقیماً به محصول شما برسند.
 
12. برای ایجاد یک تصویر برند مثبت:
برای صنایعی که از ادراک ضعیف مزمن رنج می برند، تبلیغات می تواند با ایجاد یک تصور مطلوب تر، درک ضعیف مردم از کسب و کار شما را تغییر دهد. به عنوان مثال، تبلیغات می تواند مردم را از قابلیت های توسعه یافته کسب و کار شما یا تصویر خوبی از محصول شما آگاه کند.
 
13. برای حفظ نمایه صنعت مثبت:
اگر مشاور هستید یا یک شرکت فناوری را اداره می کنید و می خواهید به دلیل تخصص خود مشهور شوید، تبلیغات می تواند به شما کمک کند. تبلیغات بومی می تواند محتوای شما را که تخصص شما را به نمایش می گذارد، تبلیغ کند. همچنین تبلیغات به جذب شرکای صنعتی کمک می کند.
 
انواع تبلیغات
1. تبلیغات در روزنامه:
روزنامه یک رسانه تبلیغاتی بسیار قدیمی است

آیا می توانم دستگاه های خود را از چندین دستگاه مانند تلفن همراه و تبلت کنترل کنم؟

 آیا می توانم از چندین برنامه مختلف برای کنترل دستگاه های خود در خانه هوشمند خود استفاده کنم؟

این به نوع راه حل خانه هوشمندی که انتخاب می کنید بستگی دارد. برخی از راه حل ها از شما می خواهند که از برنامه آنها برای کنترل دستگاه ها استفاده کنید، در حالی که برخی دیگر می توانند با چندین برنامه و سرویس مختلف ادغام شوند. مهم است که قبل از انتخاب راه حل، سازگاری را بررسی کنید. شرکت هوشمند سازی ساختمان
 
بله، بسیاری از راه حل های خانه هوشمند به شما امکان می دهند تا زمانی که وارد حساب کاربری خود شده اید، دستگاه های خود را از چندین دستگاه مانند تلفن همراه، تبلت یا رایانه کنترل کنید.

مزایای استفاده از Z-Wave به عنوان یک پروتکل برای خانه های هوشمند چیست؟

 
Zigbee مصرف انرژی پایینی را ارائه می دهد که به دستگاه ها اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ یا تعویض باتری در حالت آماده به کار باشند. همچنین یک پروتکل استاندارد باز است که ادغام با سایر دستگاه ها و خدمات را آسان تر می کند.
 
مزایای استفاده از Z-Wave به عنوان یک پروتکل برای خانه های هوشمند چیست؟
Z-Wave یک پروتکل محبوب برای خانه های هوشمند به دلیل مصرف برق پایین و قابلیت اطمینان آن است. از فناوری شبکه مش استفاده می‌کند که به سیگنال‌ها اجازه می‌دهد بین دستگاه‌ها پرش کنند تا برد را افزایش دهند. Z-Wave همچنین با طیف گسترده ای از دستگاه ها و پلتفرم ها سازگار است و راه اندازی و ادغام آن در یک سیستم خانه هوشمند موجود را آسان می کند.
 

تفاوت Zigbee و Z-Wave چیست؟

 
Zigbee و Z-Wave هر دو پروتکل های بی سیم هستند که در سیستم های خانه هوشمند استفاده می شوند. هر دو تاخیر کم، مصرف انرژی کم و پشتیبانی از شبکه های مش را فراهم می کنند. اما Z-Wave نرخ داده کمتری نسبت به Zigbee دارد، اما برد و امنیت بهتری را ارائه می دهد. Zigbee سرعت داده سریع تری دارد و می تواند همزمان به چندین دستگاه متصل شود، اما برد کمتری دارد. هوشمند سازی منازل
 
تفاوت Zigbee 3.0 و Zigbee چیست؟
Zigbee 3.0 نسخه جدیدتری از پروتکل های Zigbee است که سازگاری بهتر بین دستگاه ها، امنیت بهتر و سهولت اجرا را فراهم می کند. همچنین از پروفایل ها و استانداردهای بیشتر و همچنین افزایش سرعت و برد داده پشتیبانی می کند. Zigbee نسخه قدیمی پروتکل ها است و مزایای مشابه Zigbee 3.0 را ندارد.
 
تفاوت Z-Wave و Z-Wave Plus چیست؟
Z-Wave Plus نسخه جدیدتری از پروتکل های Z-Wave است که بهره وری بهتر انرژی، افزایش برد، کیفیت صدای بهتر و افزایش ظرفیت برای اتصال دستگاه های بیشتر را ارائه می دهد. همچنین چندین ویژگی جدید مانند پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و امنیت بهتر را فراهم می‌کند. Z-Wave نسخه قدیمی پروتکل ها است و مزایای مشابه Z-Wave Plus را ندارد.
 
مزایای استفاده از وای فای در سیستم خانه هوشمند چیست؟
وای فای یکی از رایج ترین فناوری های مورد استفاده در سیستم های خانه هوشمند است. مزایای استفاده از WiFi این است که سرعت داده بالا، برد خوب و تنظیم و پیکربندی آسان را فراهم می کند. همچنین به راحتی در دسترس است و بسیاری از دستگاه ها از WiFi پشتیبانی می کنند.
 
مزایای استفاده از بلوتوث در سیستم خانه هوشمند چیست؟
بلوتوث یکی دیگر از فناوری های رایج مورد استفاده در سیستم های خانه هوشمند است. مزایای استفاده از بلوتوث این است که مصرف انرژی پایین، تنظیم و پیکربندی آسان و کیفیت صدای خوبی ارائه می شود. همچنین اتصال چند دستگاه به طور همزمان آسان است.
 
مزایای استفاده از Thread در خانه هوشمند چیست؟
Thread یک پروتکل کم مصرف است که امنیت و قابلیت اطمینان بالایی را فراهم می کند. همچنین تنظیم و مدیریت آن آسان است و امکان اتصال چندین دستگاه را به یک شبکه می دهد.

اهمیت طراحی سایت برای بیمارستان

 سیستم مراقبت های بهداشتی Mount Sinai به ارائه طیف گسترده ای از خدمات به جمعیت های مختلف، از جمله آموزش پزشکی، تحقیقات و مراقبت از بیمار افتخار می کند. برای برآوردن نیازهای مختلف بیماران خود، آنها ایجاد یک وب سایت در دسترس را در اولویت قرار دادند. خدمات طراحی سایت اصفهان

 
ابزار دسترس‌پذیری در پایین صفحه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از صفحه‌خوان استفاده کنند، با استفاده از صفحه‌کلید خود پیمایش کنند و کنتراست رنگ را در صورت نیاز تغییر دهند.
 
چرا طراحی در دسترس برای وب‌سایت‌های بیمارستان مهم است: داشتن یک وب‌سایت بیمارستانی غیرقابل دسترس نه تنها کسانی را که ممکن است به خدمات شما بیشتر نیاز داشته باشند را دور می‌کند، بلکه کل مؤسسه شما را در یک نور منفی نشان می‌دهد. به دلیل صنعتی که در آن هستید، حفظ انطباق کامل با ADA و WCAG ضروری است. شما می خواهید که کل جامعه شما با خدمات شما، به خصوص در مورد مراقبت های پزشکی، احساس پذیرش و آرامش کند.
 

5. شمولیت: طب شمال غربی

 
این یک اسکرین شات از وب سایت Northwestern Medicine است که به دلیل توسعه وب بیمارستان جامع خود متمایز است.
Northwestern Medicine تعدادی بیمارستان دارد که همه آنها متعهد به ارائه مراقبت های فراگیر به بیماران با هر پیشینه و جمعیتی هستند. نگهداری از یک وب سایت فراگیر برای Northwestern Medicine مهم است، زیرا به آنها اجازه می دهد بهتر با بیماران خود ارتباط برقرار کنند و منابع و مراقبت های مورد نیاز را برای آنها فراهم کنند.
 
صفحه بیماران و بازدیدکنندگان آنها بسیار جامع است، با CTAهایی که به طیف گسترده ای از نگرانی ها و سوالات پاسخ می دهد.
 
چرا جامعیت برای وب سایت های بیمارستان مهم است: محتوای وب سایت بیمارستان شما باید صدای همه کاربران شما، اعم از بیماران، کارکنان خط مقدم، محققان یا مراقبین را نشان دهد.
 
6. سازگاری با موبایل: پزشکی جان هاپکینز
این یک اسکرین شات از صفحه اصلی وب سایت جانز هاپکینز است که از توسعه وب بیمارستان سازگار با موبایل استفاده می کند.
جانز هاپکینز پزشکی به دلیل امکانات پزشکی در سطح جهانی خود از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز تحقیقاتی شناخته شده است. به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو مراقبت های بهداشتی، آنها باید با ایجاد یک وب سایت سازگار با تلفن همراه، با تغییرات فناوری همراه شوند.
 
طراحی سایت پاسخگوی تلفن همراه آنها به بیماران این امکان را می دهد که بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، قرار ملاقات ها، دسترسی به اطلاعات پزشکی و ارتباط با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را تعیین کنند.
 
چرا سازگاری با موبایل برای وب‌سایت‌های بیمارستان مهم است: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از جمعیت جهانی اینترنت از یک دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، طراحی وب بیمارستان شما باید روی همه اندازه‌های مختلف صفحه نمایش کار کند. برای بیماران یا خانواده هایی که در حال حاضر در بیمارستان یا اتاق انتظار هستند، توانایی جستجوی سریع چیزی در تلفن یا تبلت آنها بسیار مهم است.
 
اکثر سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می توانند به طور خودکار یک سایت پاسخگو برای موبایل ایجاد کنند. با این حال، راه‌های آسانی وجود دارد که می‌توانید از پاسخ‌گویی سایت خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، از دکمه‌های بزرگ، طرح‌بندی عمودی استفاده کنید و از تکه‌های بزرگ متن اجتناب کنید.
 

7. اطلاعات دقیق و به روز شده: بیمارستان Yale New Haven

 
این اسکرین شات از صفحه اصلی بیمارستان ییل نیوهون، زمان انتظار اتاق اورژانس را نشان می دهد، که جنبه مهمی از توسعه وب بیمارستان است.
بیمارستان Yale New Haven طیف گسترده ای از خدمات پزشکی را به جامعه محلی خود ارائه می دهد. مانند هر بیمارستانی، وب سایت آنها نیاز به ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد خدمات، امکانات و پرسنل پزشکی خود دارد. به این ترتیب، بیماران می توانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد مراقبت خود بگیرند.
 
شاید مهم‌تر از همه، صفحه اصلی Yale New Haven دارای زمان‌های انتظار اتاق اورژانس است که به بیماران اطلاع می‌دهد که کجا به دنبال مراقبت باشند و هنگام ورود چه انتظاری داشته باشند. خدمات سئو سایت در اصفهان
 
چرا اطلاعات دقیق و به روز برای وب سایت های بیمارستان ضروری است: وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی به میان می آید، دقت غیرقابل مذاکره است. بسیار مهم است که محتوای وب شما به طور مداوم به روز شود و باکیفیت ترین اطلاعات موجود را ارائه دهد.
 
 
به دنبال ارتباط بهتر با مخاطبان بیمارستان خود به صورت آنلاین هستید؟
Kanopi به طراحی وب سایت های موثر برای همه کاربران کمک می کند
نکاتی برای حفظ انطباق وب سایت بیمارستان
وب‌سایت بیمارستان شما احتمالاً چندین سرویس دارد که داده‌های بیمار را جمع‌آوری و ذخیره می‌کند، خواه این درگاه سلامت، ابزار قرار ملاقات یا پرداخت صورت‌حساب باشد.
 
با در نظر گرفتن این موضوع، شیوه های توسعه وب بیمارستان شما باید از مقرراتی مانند قانون قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) و قانون فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت اقتصادی و بالینی (HITECH) پیروی کند:
 
HIPAA اقدامی است که توسط دولت آمریکا ایجاد شده و هدف آن حفاظت از داده‌های بیماران مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل، شماره تامین اجتماعی و سوابق پزشکی است.
HITECH گسترش الزامات HIPAA است که مزایا و محافظت بیشتری را برای بیماران به ارمغان می آورد. این نشان می‌دهد که بیماران باید همیشه به اطلاعات سلامت خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و اگر بیمارستان‌ها نقض داده‌ها را داشته باشند، باید بلافاصله به بیماران اطلاع داده شود. بسته به شدت نقض داده ها، جریمه ها و هزینه های مختلفی نیز وجود دارد.
برای اطمینان از اینکه وب سایت و راه حل های نرم افزاری شما با HIPAA و th مطابقت دارند

چرا طراحی وب برای کسب و کار شما مهم است؟

همانطور که اشاره کردیم طراحی وب نشان دهنده هویت یک شرکت در اینترنت است. مستقیم ترین کانال ارتباط دیجیتال با کاربران در نظر گرفته می شود.
2. طراحی وب ارتباط برقرار می کند، پیامی را منتقل می کند (برند چگونه است، چه ارزش هایی دارد، ارزش پیشنهادی منحصر به فرد آن چیست). این پیام باید واضح، جذاب و متناسب با مخاطب هدف باشد. طراحی سایت در اصفهان
 
3. همچنین بر درک مشتریان واقعی و بالقوه تأثیر می گذارد. با انتقال هویت برند به روشی خاص، تصویری که عموم مردم از آن خواهند داشت ساخته می شود.
4. به شما اجازه می دهد تا نیازهای کاربران را برآورده کنید. یک طراحی وب با کیفیت آنها را در تجربه خود با یک نام تجاری راهنمایی می کند و به آنها کمک می کند (و امروز قوانین تجربه کاربر).
 

5. مزایای موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو (به لطف بهینه سازی SEO).

 
 
یک طراح وب چه کاری انجام می دهد؟
انجام یک طراحی وب خوب به مهارت و توانایی های طراح وب بستگی دارد که وظیفه دارد با توجه به طرح، رنگ ها و رویکردی که می خواهید به صفحه شما یک تصویر یا ظاهر خاصی بدهد.
 
تفاوت بین طراح و توسعه دهنده وب
قبل از پرداختن به جزئیات بیشتر، ما قصد داریم تفاوت کوچکی بین طراح وب و توسعه دهنده وب ایجاد کنیم، زیرا آنها اصطلاحاتی هستند که اغلب اشتباه گرفته می شوند.
 
یک توسعه دهنده وب برنامه نویس برنامه هایی است که وب سایت ممکن است به آن نیاز داشته باشد. برنامه نویسی عملکردهای مختلف را بر عهده دارد و در سیستم های مدیریت محتوا تخصص دارد. بیشتر با برنامه نویسی مرتبط است.
 
از طرف دیگر، همانطور که قبلاً اشاره کردم، طراح وب روی طراحی بصری، ساختار و معماری عناصر تمرکز می کند. وظیفه اصلی طراح یافتن تعادل بین بخش زیبایی شناختی و بخش کاربردی وب سایت است.
 
برخی از وظایف یک طراح وب عبارتند از:
 
طراحی زیبایی وب سایت با استفاده از نرم افزارهای خاص مانند فتوشاپ
به ساختار سایت شامل تمام توابع و صفحات لازم فکر کنید
هم اهداف تجاری و هم نیازهای کاربر را به هم مرتبط کنید
عناصر گرافیکی مورد نیاز صفحه وب را ادغام کنید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان
بسیار مهم است که طراح رویکرد طراحی UX را اتخاذ کند یا با طراحان UX همکاری کند. این به وب سایت کمک می کند تا نه تنها مطابق با نیازهای شرکت عمل کند، بلکه نیازهای کاربران بالقوه را نیز برآورده کند. بنابراین، آنها در هنگام مرور وب تجربه مثبتی خواهند داشت.
 

طراحی وب چیست

 
مزایای سرمایه گذاری در طراحی وب سایت
شما قبلاً می دانید طراحی وب چیست، اکنون بیایید به مزایا و مزایایی که می تواند برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد نگاهی بیندازیم:
 
1. تصویر برند خوبی ایجاد کنید
وب سایت چهره قابل مشاهده شرکت شما است و ایجاد یک تاثیر اولیه خوب ضروری است.
 
برای این کار، وب سایت شما باید حرفه ای، دسترسی و مسیریابی آسان، زیبایی شناسی منسجم و ساختاری قابل درک برای کاربر داشته باشد.
 
2. بهبود موقعیت سئو
این یک جنبه کلیدی در استراتژی بازاریابی دیجیتال است. یک طراحی وب بهینه، موقعیت وب سایت شما را بهبود می بخشد و شانس شما را برای ظاهر شدن در موقعیت خوب زمانی که شخصی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما را جستجو می کند، افزایش می دهد.
 
بسیار مهم است که وب سایت شما در طراحی خود بهینه شده باشد و به طور منظم محتوای باکیفیتی تولید کنید که آن را غنی می کند و برای مخاطبان شما ارزش می افزاید.

چرا باید یک متخصص سئو استخدام کنید؟

 اگر به دنبال برترین کارشناسان سئو در سراسر جهان هستید، در جای مناسبی هستید، در اینجا لیستی از بهترین کارشناسان سئو در جهان آمده است. سئوکار در اصفهان

 
اگر به دنبال تقویت حضور آنلاین خود و بهبود دید وب سایت خود هستید، بسیار مهم است که از متخصصان سئو کمک بگیرید. یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو یا متخصص سئو دارای دانش و مهارت های لازم برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک است. با فهرستی از متخصصان سئو که در اختیار دارید، می توانید حرفه ای مناسب را انتخاب کنید که می تواند وب سایت شما را تجزیه و تحلیل کند، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهد، عناصر روی صفحه را بهینه کند، بک لینک های با کیفیت بسازد و سایر استراتژی های اثبات شده را برای ارتقای رتبه در موتورهای جستجو اجرا کند. با همکاری با یک متخصص با تجربه سئو، می توانید پتانسیل کامل کسب و کار آنلاین خود را باز کنید و به موفقیت بلندمدت برسید.
 
کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو متخصصانی هستند که در این زمینه تخصص دارند. آنها از دانش و تخصص خود برای کمک به کسب و کارها برای بهبود ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش خود استفاده می کنند.
 
استخدام یک متخصص سئو مزایای زیادی دارد، از جمله:
 
1. بهبود ترافیک وب سایت: کارشناسان سئو می توانند به شما کمک کنند تا تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را از موتورهای جستجو افزایش دهید. این می تواند منجر به سرنخ، فروش و درآمد بیشتر شود.
 
2. رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو: کارشناسان سئو می توانند به شما در بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو کمک کنند. این می تواند وب سایت شما را برای مشتریان بالقوه بیشتر دیده شود و شانس شما را برای کلیک روی آن افزایش دهد.
 
3. افزایش آگاهی از برند: سئو می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند کمک کند تا وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بیشتر مشاهده کنید. این می تواند منجر به یادگیری بیشتر افراد در مورد کسب و کار شما و آنچه شما برای ارائه دارید شود.
 
4. مزیت رقابتی: سئو می تواند با کمک به شما در رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو، مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان به شما بدهد. این امر می تواند باعث شود تا مشتریان بالقوه بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند و شما را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند. سئو فروشگاه اصفهان
 

چگونه یک متخصص سئو استخدام کنیم

 
هنگام استخدام یک متخصص سئو، مهم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:
 
1. تجربه: یک متخصص سئو با تجربه در صنعت شما و با وب سایت هایی با اندازه و پیچیدگی مشابه خود انتخاب کنید.
 
2. نتایج: از کارشناس سئو برای مطالعات موردی کار قبلی خود بخواهید. این به شما ایده ای از نتایجی که آنها برای سایر مشتریان به دست آورده اند می دهد.
 
3. شفافیت: یک متخصص سئو را انتخاب کنید که در مورد قیمت گذاری و فرآیند خود شفاف باشد. آنها باید بتوانند توضیح دهند که دقیقاً چه کاری برای شما انجام خواهند داد و چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنند.
 
4. ارتباط: یک متخصص سئو را انتخاب کنید که به طور موثر ارتباط برقرار کند و شما را در جریان پیشرفت خود قرار دهد.
 
در اینجا چند نکته برای یافتن و استخدام مشاور سئوی مناسب آورده شده است:
از شبکه خود بخواهید که برای بهترین مشاوران بهینه سازی موتور جستجو توصیه کند. با سایر مشاغل در صنعت خود صحبت کنید تا ببینید از چه کسانی برای خدمات سئو استفاده می کنند.
 
دایرکتوری های آنلاین را جستجو کنید تعدادی دایرکتوری آنلاین وجود دارد که کارشناسان و آژانس های سئو را فهرست می کنند.
 
بررسی ها را بخوانید. هنگامی که چند متخصص بالقوه سئو را پیدا کردید، بررسی های آنلاین را بخوانید تا ببینید مشتریان دیگر در مورد خدماتشان چه می گویند.
 
برای مشاوره برنامه ریزی کنید پس از اینکه لیست کارشناسان بالقوه سئو را محدود کردید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه، رویکرد و قیمت آنها، مشاوره را برنامه ریزی کنید.
 

10 متخصص برتر سئو

 
1. برایان دین
برایان دین برترین کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجو است، برایان دین توسط Entrepreneur.com "نابغه سئو" و توسط مجله Inc "کارآفرین درخشان" نامیده می شود. وبلاگ برنده جایزه برایان، Backlinko.com، توسط فوربس به عنوان برترین وبلاگ برای دنبال کردن فهرست شده است. او یک متخصص سئو و موسس وبلاگ Backlinko و کانال یوتیوب است. مشاور سئو برایان دین
تخصص: وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، سئو خارج از صفحه، آموزش سئو
 
کسب و کار قدیمی: Backlinko (SEMRUSH Backlinko LLC را در 13 ژانویه 2022 خریداری کرد)
 
کسب و کار فعلی: موضوعات در حال انفجار.
 
لینک پروفایل لینکدین: برایان دین لینکدین
 
پیوندهای آموزش یوتیوب: برایان دین یوتیوب
 
2. محبوب شر
او توسط گوگل در لیست «متخصصان برتر سئو در جهان» معرفی شده است، در میان مشاوران برتر سئو، محبوب شار مشاور بهینه سازی موتورهای جستجو، تاجر و نویسنده است. او بنیانگذار Icreativez Technologies است. محبوب شر بهترین مشاور سئو در پروژه های جهانی است. بسیاری از متخصصان سئو در سطح جهانی و برتر به طور مستقیم با مشتریان یا در وب سایت های مشتری کار نمی کنند، اما نکته شگفت انگیز در مورد محبوب شار این است که او مستقیماً بر روی پروژه های مشتری کار می کند و مستقیماً درگیر و نظارت بر هر فعالیت سئو است و مستقیماً با هم ارتباط برقرار می کند. با مشتریان، اخیراً او 49479٪ ترافیک وب سایت مشتری خود را افزایش داده است. هزینه های ماهانه او از 3000 دلار آمریکا در ماه یا 15000 دلار هزینه یکباره شروع می شود. مشاور واتساپ سئو
تخصص: مشاوره SEO برای تجارت الکترونیک، SEO محلی / GMB، مشاغل مبتنی بر خدمات (کسب و کارهای خدمات فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی / حقوقی، سلامت

آشنایی با انواع طراحی سایت

 اگرچه این نوع طراحی وب قابل ذکر است، اما لازم به توضیح است که توصیه نمی شود.

 
طراحی وب سیال (یا مایع) طراحی است که بر اساس اندازه گیری های نسبی کار می کند، به این معنی که به جای پیکسل ها از طریق درصد است. این امر باعث می‌شود طراحی صفحات وب با این تکنیک، عرض همه انواع صفحه‌نمایش را در خود جای دهد، اما می‌تواند خواندن را در دستگاه‌های کوچک پیچیده‌تر کند، همانطور که می‌توان تصاویر را روی صفحه‌های بزرگ باز کرد. علاوه بر این، احتمالاً حاشیه های جانبی ناراحت کننده در کل صفحه ظاهر می شود. خدمات طراحی سایت اصفهان
 
 

طراحی وب سایت واکنش گرا

 

طراحی وب ریسپانسیو یا تطبیقی ​​(تطبیقی ​​در زبان انگلیسی) یک تکنیک کاملاً محبوب است که شامل استفاده از الگوهای ثابت برای اندازه‌گیری‌های از پیش تعیین‌شده صفحه‌های مختلف است که با توجه به نقاط شکست خاص در فرم متفاوت است.
 
بدیهی است که تجربه کاربری در مورد این نوع طراحی صفحه وب بیشتر خوشایند است. با این حال، با توجه به قابلیت استفاده یک دستگاه تلفن همراه، به احتمال زیاد برخی از عناصر خواندن همچنان کوچک به نظر می رسند و به نتیجه نهایی آسیب می رسانند.
 
به همین ترتیب، هنگامی که یک به روز رسانی یا اصلاح باید در طراحی وب انجام شود، لازم است تغییرات در تمام قالب ها یک به یک انجام شود.
 
 
 
 

طراحی وب سایت واکنش گرا

 

صفحات با طراحی ریسپانسیو که توسط کارشناسان به عنوان بهینه ترین و کارآمدترین نوع طراحی وب در نظر گرفته می شود، دارای یک قالب واحد هستند که با انواع صفحه نمایش ها، چه از یک دستگاه تلفن همراه و چه از رایانه، دسکتاپ سازگار است.
 
این بدان معناست که کاربران بدون توجه به دستگاهی که برای ورود به سایت استفاده می‌کنند، می‌توانند از یک تجربه کاملاً دوستانه لذت ببرند، زیرا محتوا به بلوک‌هایی تقسیم می‌شود که بر اساس مشخصات (دستگاه و مرورگر) دوباره توزیع می‌شوند. قیمت طراحی سایت در اصفهان
 
ممکن است برای شما جالب باشد: آیا طراحی وب در استراتژی بازاریابی مهم است؟
 
یک واقعیت قابل توجه جالب این است که این انواع مختلف طراحی وب کاملاً انحصاری نیستند، به این معنی که کارشناسان می توانند به طور متناوب بین عناصر یکی و دیگری جایگزین کنند تا ظاهری شخصی و کاربردی به هر سایتی که می خواهند ایجاد کنند.
 
اگر شما علاقه مند به بهینه سازی سایت شرکت خود هستید و می خواهید بهترین روش های طراحی وب را به کار ببرید، از شما دعوت می کنیم با یک آژانس تخصصی تماس بگیرید که نه تنها در طول این فرآیند به شما مشاوره می دهد، بلکه به شما کمک می کند صفحه ای را ایجاد و راه اندازی کنید که جذب، مشتریان جدید را مسحور می کند و ایجاد می کند، بنابراین یکی از موثرترین کانال های بازاریابی شما برای افزایش فروش شما را تقویت می کند.

اتوماسیون خانه هوشمند: خانه های آینده به این شکل خواهند بود

 
آدریان، کارشناس هوش مصنوعی در آکادمی فناوری های جدید مدرسه توکیو، توضیح می دهد که چگونه هوش مصنوعی در خانه ها پیاده سازی خواهد شد. خانه هوشمند
 
 
 
قفل هایی که با استفاده از تشخیص اثر انگشت باز می شوند، توزیع کننده های غذای حیوانات خانگی که به طور خودکار کار می کنند، سیستم های امنیتی که در صورت روشن ماندن آتش آشپزخانه را خاموش می کنند... به نظر می رسد فیلمی آینده نگر باشد، اما امروز اتوماسیون خانگی است، مجموعه ای از سیستم ها و فناوری هایی که به شما امکان می دهد خانه یا ساختمان را خودکار کنید. پس در آینده چه چیزی در انتظار ماست؟ آدریان، کارشناس هوش مصنوعی در آکادمی فناوری های جدید مدرسه توکیو، توضیح می دهد که با ورود هوش مصنوعی (AI) به بازی، احتمالات چند برابر می شود.
 
اگرچه آدرین هشدار می دهد که پیاده سازی هوش مصنوعی در اتوماسیون خانگی هنوز ایجاد نشده است، سیستم های فعلی پیشرفته تر از آن چیزی هستند که هر کسی فکرش را می کند. «آنها نصب و راه اندازی دستگاه های الکترونیکی مختلف هستند که به اینترنت متصل هستند و تمام وظایفی که در خانه دارید را خودکار می کنند. آنها به صورت روزانه به شما کمک می کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند خدمات صرفه جویی در مصرف انرژی را با دوشاخه های هوشمند ارائه دهند که مصرف فانتوم را حذف می کند (که با این واقعیت ساده وصل شدن یک دستگاه به برق تولید می شود، حتی اگر خاموش باشد). یا یک سرویس امنیتی از طریق کنترل سیل که در صورت شکستن شیر آب، آب را قطع می کند. او توضیح می‌دهد که حتی کنترل‌کننده‌های آبیاری با سنسوری وجود دارد که رطوبت خاک را بررسی می‌کند و زمانی که به حد معینی رسید، آن را آبیاری می‌کند.
 
 
هوش مصنوعی که چمن شما را می برد
صدا
 
وی با اشاره به اینکه این بخش در حال رشد کامل است، توضیح می‌دهد: «در حال حاضر از نظر هوش مصنوعی چیز زیادی وجود ندارد، اما دستگاه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را از طریق اپلیکیشن موبایل، تبلت یا دستیار صوتی کنترل کرد. . بر اساس نظرسنجی از 20000 خانوار در 8 کشور مختلف، اسپانیا جایی است که بیشترین وسایل در خانه، به ویژه دستیارها و بلندگوهای مجازی در آن وجود دارد. یکی دیگر از مرتبط ترین نتایج این مطالعه این است که انتظار می رود تا سال 2025 این بخش 25 درصد رشد کند. البته یکی از ملزومات ضروری برای لذت بردن از خانه هوشمند داشتن سیگنال اینترنت خوب است. هوشمند سازی منازل
 
با توجه به داده‌هایی که نشان می‌دهد اسپانیا کشوری است که تجارت در آن بیشترین رشد را دارد، آدریان به این نکته اشاره می‌کند که بسیاری از خانه‌ها در حال حاضر، تا حدی، هوشمند هستند، اگرچه ساکنان آن‌ها آن را نمی‌دانند. «بسیاری از خانه‌ها در حال حاضر یک دستیار مجازی مانند الکسا دارند که یک دستگاه اتوماسیون خانگی است. می‌توانید به آن بگویید که روی Netflix یا HBO قرار دهد و در حال حاضر دستگاه‌های زیادی وجود دارد که می‌توان آنها را پیوند داد. این در حال حاضر اتوماسیون خانه هوشمند است. "شما می توانید آن را در سراسر خانه ادغام کنید و آن را به سطوحی که می خواهید ببرید."
صفحه قبل 1 صفحه بعد