اگرچه این نوع طراحی وب قابل ذکر است، اما لازم به توضیح است که توصیه نمی شود.

 
طراحی وب سیال (یا مایع) طراحی است که بر اساس اندازه گیری های نسبی کار می کند، به این معنی که به جای پیکسل ها از طریق درصد است. این امر باعث می‌شود طراحی صفحات وب با این تکنیک، عرض همه انواع صفحه‌نمایش را در خود جای دهد، اما می‌تواند خواندن را در دستگاه‌های کوچک پیچیده‌تر کند، همانطور که می‌توان تصاویر را روی صفحه‌های بزرگ باز کرد. علاوه بر این، احتمالاً حاشیه های جانبی ناراحت کننده در کل صفحه ظاهر می شود. خدمات طراحی سایت اصفهان
 
 

طراحی وب سایت واکنش گرا

 

طراحی وب ریسپانسیو یا تطبیقی ​​(تطبیقی ​​در زبان انگلیسی) یک تکنیک کاملاً محبوب است که شامل استفاده از الگوهای ثابت برای اندازه‌گیری‌های از پیش تعیین‌شده صفحه‌های مختلف است که با توجه به نقاط شکست خاص در فرم متفاوت است.
 
بدیهی است که تجربه کاربری در مورد این نوع طراحی صفحه وب بیشتر خوشایند است. با این حال، با توجه به قابلیت استفاده یک دستگاه تلفن همراه، به احتمال زیاد برخی از عناصر خواندن همچنان کوچک به نظر می رسند و به نتیجه نهایی آسیب می رسانند.
 
به همین ترتیب، هنگامی که یک به روز رسانی یا اصلاح باید در طراحی وب انجام شود، لازم است تغییرات در تمام قالب ها یک به یک انجام شود.
 
 
 
 

طراحی وب سایت واکنش گرا

 

صفحات با طراحی ریسپانسیو که توسط کارشناسان به عنوان بهینه ترین و کارآمدترین نوع طراحی وب در نظر گرفته می شود، دارای یک قالب واحد هستند که با انواع صفحه نمایش ها، چه از یک دستگاه تلفن همراه و چه از رایانه، دسکتاپ سازگار است.
 
این بدان معناست که کاربران بدون توجه به دستگاهی که برای ورود به سایت استفاده می‌کنند، می‌توانند از یک تجربه کاملاً دوستانه لذت ببرند، زیرا محتوا به بلوک‌هایی تقسیم می‌شود که بر اساس مشخصات (دستگاه و مرورگر) دوباره توزیع می‌شوند. قیمت طراحی سایت در اصفهان
 
ممکن است برای شما جالب باشد: آیا طراحی وب در استراتژی بازاریابی مهم است؟
 
یک واقعیت قابل توجه جالب این است که این انواع مختلف طراحی وب کاملاً انحصاری نیستند، به این معنی که کارشناسان می توانند به طور متناوب بین عناصر یکی و دیگری جایگزین کنند تا ظاهری شخصی و کاربردی به هر سایتی که می خواهند ایجاد کنند.
 
اگر شما علاقه مند به بهینه سازی سایت شرکت خود هستید و می خواهید بهترین روش های طراحی وب را به کار ببرید، از شما دعوت می کنیم با یک آژانس تخصصی تماس بگیرید که نه تنها در طول این فرآیند به شما مشاوره می دهد، بلکه به شما کمک می کند صفحه ای را ایجاد و راه اندازی کنید که جذب، مشتریان جدید را مسحور می کند و ایجاد می کند، بنابراین یکی از موثرترین کانال های بازاریابی شما برای افزایش فروش شما را تقویت می کند.