اگر به دنبال برترین کارشناسان سئو در سراسر جهان هستید، در جای مناسبی هستید، در اینجا لیستی از بهترین کارشناسان سئو در جهان آمده است. سئوکار در اصفهان

 
اگر به دنبال تقویت حضور آنلاین خود و بهبود دید وب سایت خود هستید، بسیار مهم است که از متخصصان سئو کمک بگیرید. یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو یا متخصص سئو دارای دانش و مهارت های لازم برای بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو و هدایت ترافیک ارگانیک است. با فهرستی از متخصصان سئو که در اختیار دارید، می توانید حرفه ای مناسب را انتخاب کنید که می تواند وب سایت شما را تجزیه و تحلیل کند، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهد، عناصر روی صفحه را بهینه کند، بک لینک های با کیفیت بسازد و سایر استراتژی های اثبات شده را برای ارتقای رتبه در موتورهای جستجو اجرا کند. با همکاری با یک متخصص با تجربه سئو، می توانید پتانسیل کامل کسب و کار آنلاین خود را باز کنید و به موفقیت بلندمدت برسید.
 
کارشناسان بهینه سازی موتورهای جستجو متخصصانی هستند که در این زمینه تخصص دارند. آنها از دانش و تخصص خود برای کمک به کسب و کارها برای بهبود ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش خود استفاده می کنند.
 
استخدام یک متخصص سئو مزایای زیادی دارد، از جمله:
 
1. بهبود ترافیک وب سایت: کارشناسان سئو می توانند به شما کمک کنند تا تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را از موتورهای جستجو افزایش دهید. این می تواند منجر به سرنخ، فروش و درآمد بیشتر شود.
 
2. رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو: کارشناسان سئو می توانند به شما در بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو کمک کنند. این می تواند وب سایت شما را برای مشتریان بالقوه بیشتر دیده شود و شانس شما را برای کلیک روی آن افزایش دهد.
 
3. افزایش آگاهی از برند: سئو می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند کمک کند تا وب سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بیشتر مشاهده کنید. این می تواند منجر به یادگیری بیشتر افراد در مورد کسب و کار شما و آنچه شما برای ارائه دارید شود.
 
4. مزیت رقابتی: سئو می تواند با کمک به شما در رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو، مزیت رقابتی نسبت به رقبایتان به شما بدهد. این امر می تواند باعث شود تا مشتریان بالقوه بتوانند وب سایت شما را پیدا کنند و شما را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند. سئو فروشگاه اصفهان
 

چگونه یک متخصص سئو استخدام کنیم

 
هنگام استخدام یک متخصص سئو، مهم است که عوامل زیر را در نظر بگیرید:
 
1. تجربه: یک متخصص سئو با تجربه در صنعت شما و با وب سایت هایی با اندازه و پیچیدگی مشابه خود انتخاب کنید.
 
2. نتایج: از کارشناس سئو برای مطالعات موردی کار قبلی خود بخواهید. این به شما ایده ای از نتایجی که آنها برای سایر مشتریان به دست آورده اند می دهد.
 
3. شفافیت: یک متخصص سئو را انتخاب کنید که در مورد قیمت گذاری و فرآیند خود شفاف باشد. آنها باید بتوانند توضیح دهند که دقیقاً چه کاری برای شما انجام خواهند داد و چگونه موفقیت را اندازه گیری می کنند.
 
4. ارتباط: یک متخصص سئو را انتخاب کنید که به طور موثر ارتباط برقرار کند و شما را در جریان پیشرفت خود قرار دهد.
 
در اینجا چند نکته برای یافتن و استخدام مشاور سئوی مناسب آورده شده است:
از شبکه خود بخواهید که برای بهترین مشاوران بهینه سازی موتور جستجو توصیه کند. با سایر مشاغل در صنعت خود صحبت کنید تا ببینید از چه کسانی برای خدمات سئو استفاده می کنند.
 
دایرکتوری های آنلاین را جستجو کنید تعدادی دایرکتوری آنلاین وجود دارد که کارشناسان و آژانس های سئو را فهرست می کنند.
 
بررسی ها را بخوانید. هنگامی که چند متخصص بالقوه سئو را پیدا کردید، بررسی های آنلاین را بخوانید تا ببینید مشتریان دیگر در مورد خدماتشان چه می گویند.
 
برای مشاوره برنامه ریزی کنید پس از اینکه لیست کارشناسان بالقوه سئو را محدود کردید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربه، رویکرد و قیمت آنها، مشاوره را برنامه ریزی کنید.
 

10 متخصص برتر سئو

 
1. برایان دین
برایان دین برترین کارشناس بهینه سازی موتورهای جستجو است، برایان دین توسط Entrepreneur.com "نابغه سئو" و توسط مجله Inc "کارآفرین درخشان" نامیده می شود. وبلاگ برنده جایزه برایان، Backlinko.com، توسط فوربس به عنوان برترین وبلاگ برای دنبال کردن فهرست شده است. او یک متخصص سئو و موسس وبلاگ Backlinko و کانال یوتیوب است. مشاور سئو برایان دین
تخصص: وبلاگ نویسی، بازاریابی محتوا، سئو خارج از صفحه، آموزش سئو
 
کسب و کار قدیمی: Backlinko (SEMRUSH Backlinko LLC را در 13 ژانویه 2022 خریداری کرد)
 
کسب و کار فعلی: موضوعات در حال انفجار.
 
لینک پروفایل لینکدین: برایان دین لینکدین
 
پیوندهای آموزش یوتیوب: برایان دین یوتیوب
 
2. محبوب شر
او توسط گوگل در لیست «متخصصان برتر سئو در جهان» معرفی شده است، در میان مشاوران برتر سئو، محبوب شار مشاور بهینه سازی موتورهای جستجو، تاجر و نویسنده است. او بنیانگذار Icreativez Technologies است. محبوب شر بهترین مشاور سئو در پروژه های جهانی است. بسیاری از متخصصان سئو در سطح جهانی و برتر به طور مستقیم با مشتریان یا در وب سایت های مشتری کار نمی کنند، اما نکته شگفت انگیز در مورد محبوب شار این است که او مستقیماً بر روی پروژه های مشتری کار می کند و مستقیماً درگیر و نظارت بر هر فعالیت سئو است و مستقیماً با هم ارتباط برقرار می کند. با مشتریان، اخیراً او 49479٪ ترافیک وب سایت مشتری خود را افزایش داده است. هزینه های ماهانه او از 3000 دلار آمریکا در ماه یا 15000 دلار هزینه یکباره شروع می شود. مشاور واتساپ سئو
تخصص: مشاوره SEO برای تجارت الکترونیک، SEO محلی / GMB، مشاغل مبتنی بر خدمات (کسب و کارهای خدمات فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی / حقوقی، سلامت