سیستم مراقبت های بهداشتی Mount Sinai به ارائه طیف گسترده ای از خدمات به جمعیت های مختلف، از جمله آموزش پزشکی، تحقیقات و مراقبت از بیمار افتخار می کند. برای برآوردن نیازهای مختلف بیماران خود، آنها ایجاد یک وب سایت در دسترس را در اولویت قرار دادند. خدمات طراحی سایت اصفهان

 
ابزار دسترس‌پذیری در پایین صفحه به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از صفحه‌خوان استفاده کنند، با استفاده از صفحه‌کلید خود پیمایش کنند و کنتراست رنگ را در صورت نیاز تغییر دهند.
 
چرا طراحی در دسترس برای وب‌سایت‌های بیمارستان مهم است: داشتن یک وب‌سایت بیمارستانی غیرقابل دسترس نه تنها کسانی را که ممکن است به خدمات شما بیشتر نیاز داشته باشند را دور می‌کند، بلکه کل مؤسسه شما را در یک نور منفی نشان می‌دهد. به دلیل صنعتی که در آن هستید، حفظ انطباق کامل با ADA و WCAG ضروری است. شما می خواهید که کل جامعه شما با خدمات شما، به خصوص در مورد مراقبت های پزشکی، احساس پذیرش و آرامش کند.
 

5. شمولیت: طب شمال غربی

 
این یک اسکرین شات از وب سایت Northwestern Medicine است که به دلیل توسعه وب بیمارستان جامع خود متمایز است.
Northwestern Medicine تعدادی بیمارستان دارد که همه آنها متعهد به ارائه مراقبت های فراگیر به بیماران با هر پیشینه و جمعیتی هستند. نگهداری از یک وب سایت فراگیر برای Northwestern Medicine مهم است، زیرا به آنها اجازه می دهد بهتر با بیماران خود ارتباط برقرار کنند و منابع و مراقبت های مورد نیاز را برای آنها فراهم کنند.
 
صفحه بیماران و بازدیدکنندگان آنها بسیار جامع است، با CTAهایی که به طیف گسترده ای از نگرانی ها و سوالات پاسخ می دهد.
 
چرا جامعیت برای وب سایت های بیمارستان مهم است: محتوای وب سایت بیمارستان شما باید صدای همه کاربران شما، اعم از بیماران، کارکنان خط مقدم، محققان یا مراقبین را نشان دهد.
 
6. سازگاری با موبایل: پزشکی جان هاپکینز
این یک اسکرین شات از صفحه اصلی وب سایت جانز هاپکینز است که از توسعه وب بیمارستان سازگار با موبایل استفاده می کند.
جانز هاپکینز پزشکی به دلیل امکانات پزشکی در سطح جهانی خود از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز تحقیقاتی شناخته شده است. به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو مراقبت های بهداشتی، آنها باید با ایجاد یک وب سایت سازگار با تلفن همراه، با تغییرات فناوری همراه شوند.
 
طراحی سایت پاسخگوی تلفن همراه آنها به بیماران این امکان را می دهد که بدون توجه به دستگاهی که استفاده می کنند، قرار ملاقات ها، دسترسی به اطلاعات پزشکی و ارتباط با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را تعیین کنند.
 
چرا سازگاری با موبایل برای وب‌سایت‌های بیمارستان مهم است: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از جمعیت جهانی اینترنت از یک دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، طراحی وب بیمارستان شما باید روی همه اندازه‌های مختلف صفحه نمایش کار کند. برای بیماران یا خانواده هایی که در حال حاضر در بیمارستان یا اتاق انتظار هستند، توانایی جستجوی سریع چیزی در تلفن یا تبلت آنها بسیار مهم است.
 
اکثر سیستم های مدیریت محتوا (CMS) می توانند به طور خودکار یک سایت پاسخگو برای موبایل ایجاد کنند. با این حال، راه‌های آسانی وجود دارد که می‌توانید از پاسخ‌گویی سایت خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، از دکمه‌های بزرگ، طرح‌بندی عمودی استفاده کنید و از تکه‌های بزرگ متن اجتناب کنید.
 

7. اطلاعات دقیق و به روز شده: بیمارستان Yale New Haven

 
این اسکرین شات از صفحه اصلی بیمارستان ییل نیوهون، زمان انتظار اتاق اورژانس را نشان می دهد، که جنبه مهمی از توسعه وب بیمارستان است.
بیمارستان Yale New Haven طیف گسترده ای از خدمات پزشکی را به جامعه محلی خود ارائه می دهد. مانند هر بیمارستانی، وب سایت آنها نیاز به ارائه اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد خدمات، امکانات و پرسنل پزشکی خود دارد. به این ترتیب، بیماران می توانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد مراقبت خود بگیرند.
 
شاید مهم‌تر از همه، صفحه اصلی Yale New Haven دارای زمان‌های انتظار اتاق اورژانس است که به بیماران اطلاع می‌دهد که کجا به دنبال مراقبت باشند و هنگام ورود چه انتظاری داشته باشند. خدمات سئو سایت در اصفهان
 
چرا اطلاعات دقیق و به روز برای وب سایت های بیمارستان ضروری است: وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی به میان می آید، دقت غیرقابل مذاکره است. بسیار مهم است که محتوای وب شما به طور مداوم به روز شود و باکیفیت ترین اطلاعات موجود را ارائه دهد.
 
 
به دنبال ارتباط بهتر با مخاطبان بیمارستان خود به صورت آنلاین هستید؟
Kanopi به طراحی وب سایت های موثر برای همه کاربران کمک می کند
نکاتی برای حفظ انطباق وب سایت بیمارستان
وب‌سایت بیمارستان شما احتمالاً چندین سرویس دارد که داده‌های بیمار را جمع‌آوری و ذخیره می‌کند، خواه این درگاه سلامت، ابزار قرار ملاقات یا پرداخت صورت‌حساب باشد.
 
با در نظر گرفتن این موضوع، شیوه های توسعه وب بیمارستان شما باید از مقرراتی مانند قانون قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) و قانون فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت اقتصادی و بالینی (HITECH) پیروی کند:
 
HIPAA اقدامی است که توسط دولت آمریکا ایجاد شده و هدف آن حفاظت از داده‌های بیماران مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل، شماره تامین اجتماعی و سوابق پزشکی است.
HITECH گسترش الزامات HIPAA است که مزایا و محافظت بیشتری را برای بیماران به ارمغان می آورد. این نشان می‌دهد که بیماران باید همیشه به اطلاعات سلامت خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند و اگر بیمارستان‌ها نقض داده‌ها را داشته باشند، باید بلافاصله به بیماران اطلاع داده شود. بسته به شدت نقض داده ها، جریمه ها و هزینه های مختلفی نیز وجود دارد.
برای اطمینان از اینکه وب سایت و راه حل های نرم افزاری شما با HIPAA و th مطابقت دارند